« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
با امضاء توافق نامه چندجانبه:
در مراسم امضاء توافق نامه آغاز فاز نخست بومي سازي زيرساخت هاي ناوبري هوايي ايران، دانشگاه صنعتي اصفهان به عنوان مجري طراحي و ساخت نخستين سامانه رادار ثانويه پيشرفته (MSSR) كشور معرفي شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،این آئین روزگذشته و با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیران عامل و رؤسای سازمان‌ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به جزئیات این توافق نامه گفت: این دانشگاه از دیرباز به عنوان قطب رادار ایران شناخته می شود و در این راستا پروژه تحقيق، طراحي، ساخت، توليد، نصب و راه‌اندازي، پنج نمونه رادار و انجام آموزش‌هاي لازم با هدف بومي سازي فناوري سامانه كامل راداري MSSR-S با هدف تكميل پوشش راه هاي هوايي و فرودگاه های کشور، به دانشگاه صنعتی اصفهان واگذار گردید.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی، انجام تحقیقات و ساخت سیستم را تعهد دانشگاه صنعتی اصفهان در این طرح بیان کرد و افزود: شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران به عنوان بهره بردار و تأمین کننده منابع مالی و نیز همکار در نصب و راه اندازی و گروه صنايع الكترونيك هوايي و تجهيزات فرودگاهي صاشيراز به عنوان مجموعه دریافت کننده دانش فنی تولید و ایجاد کننده ساختار پشتیبانی و تجاری سازی، در اين پروژه مشاركت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این طرح با حمایت و نظارت ستاد توسعه فناوري هاي حوزه فضايي حمل و نقل پيشرفته معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری انجام خواهد شد.

مدرس هاشمی در پایان اضافه کرد: براساس این توافق نامه، شناسایی و مستندسازی نیازهای پژوهشی و فناوری در این زمینه، انجام مطالعات پژوهشی و فناوری درخصوص توسعه دانش فنی و انتقال آن و ارائه خدمات علمی، نظارتی، مشاوره‌ای و آموزشی درخصوص این فناوری از جمله زمینه های همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان در این توافق نامه چندجانبه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: