« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
لنده
فرماندار لنده خواستار خویشتنداری رئیس شورای شهر و شهردار لنده در پی افزایش مقابله کلامی میان آنها شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در پی اختلافات و حاشیه های اخیر میان شورا و شهرداری لنده فرماندار این شهرستان خواستار خویشتنداری رئیس شورای شهر و شهردار لنده در پی افزایش مقابله کلامی میان آنها شد.

درادامه متن پیام فرماندار لنده را با هم مررور می کنیم:

به نام خدا

هم اینک که شهرستان لنده به عنوان دومین شهرستان طرح محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان انتخاب و کارهای خوبی شروع شده و انشالله در دو سال آینده آثار پر برکت بیشتری از پیشرفت شهرستان را مشاهده خواهیم کرد.

واز طرفی اهتمام ، جدیت و پیگیری استاندار محترم و مدیران استانی برای این مهم لنده را به اولویت کاری تبدیل کرده است،بگونه ای که هفته گذشته دو روز کاری استاندار محترم و مدیران کل به بازدید شهرستان قلعه گنج کرمان و استفاده بهینه از تجربه کاری و روند امور محرومیت زدایی اختصاص داده شد و هفته جاری امروز سه شنبه ۴ ساعت جلسه پیشنهادات عملی ، کاربردی و تطبیق تجربیات دو شهرستان به ریاست استاندار محترم و همه مدیران کل اجرایی و مسولان محترم طرح بنیاد علوی، نقشه راه توسعه شهرستان لنده را در دستور کار قرار دادند، اما به دلیل بد سلیقگی عده ای با حسن نیت غیر منطقی و غیر قانونی و عده دیگری با سو نیت عامدانه موجب تشویش و نگرانی اذهان مردم شریف لنده گردیدند.

اینجانب ضمن رصد موضوع مورد بحث موارد مطرح شده را قبلا بارها کتبا و شفاها به دستگاههای ذی ربط تذکر داده و نهادهای بالا دستی هم در جریان بوده و مکاتبات لازم هم برای جلوگیری از هر گونه تخلف صورت گرفته است.

لذا رسانه ای کردن موارد مطرح شده بدون طی مراحل قانونی و نظر نهاهادهای نظارتی رابه صلاح ندانسته و همه عوامل دخیل را به رعایت قانون دعوت می نمایم.

بدون شک کسانی که از این بعد بخواهند با افشاگری هایی بدون سند و مدرک و طی مراحل قانونی و نظر دستگاههای نظارتی موجب تشویش اذهان مردم شوند و در مسیر پیشرفت بوجود آمده برای توسعه شهرستان خللی ایجاد کنند برخورد جدی خواهد شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
بیغش سرآسیابی
|
United States
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
هرچه کنی کشت،همان بدروی!!
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
جناب فرماندار شما که فقط درمورد توسعه و طرح پایلوت اقتصادی حرف می زنی چرا توجهی به را ه های روستایی این شهرستان نمی شود؟ چندین بار قول آسفالت جاده هایی که چندین بار هم زیر سازی شده اند را داده اید اما هیچ موقع عملی نشد . چرا پول بیت المال باید به هدر رود و هر روز روستاها از سکنه خالی شوند ؟آیا شهرستان بدون روستا توسعه می یابد ؟ فکری به حال اداره راه این شهرستان کنید اعتبارات جاده های روستایی را در جای خود هزینه کنید .واقعا یک ذره هم به فکر قیامت باشید .
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
مگه حضرتعالی علم غیب داری کی راست گفته یا چه کسی کذب گفته؟جنابعالی یک هزارم درصد احتمال بده اون عضومحترم شوراحرفهایی که زده ازروی دلسوزی و صداقت بوده وبه وظیفه شرعیت عمل بفرما وتحقیق وتفحص کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
آقای فرماندارفکری به حال این وضعیتی که شوراوشهرداربوجودآورده بکنیدواقعامردم وشهروندان دارند متضرر می شوند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: