« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
آوای رودکوف
این بسته خبری کوتاه شامل مهمترین اخباری است که امروز چهارشنبه 14 آذرماه در شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف؛ نخستین مزرعه پرورش شتر مرغ شهرستان کهگیلویه در روستای بی بی زلیخایی بخش سوق، در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و ظرفیت ۳۰۰ قطعه‌ای در سال ۹۶ آغازبه کار کرد. 

به گفته تقوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه  این مزرعه با ظرفیت ۷۰ قطعه شترمرغ فعالیت دارد که هم اکنون شتر مرغ‌های این مزرعه در سن ۵ ماهگی هستند و اسفند ماه سال جاری برای ذبح آماده می شوند.

زیر سازی خیابانهای شهرک فجر لنده در برزخ بی مدیریتی

چند ماهی است که شهرداری لنده اقدام به ایجاد بلواری در وسط خیابان اصلی شهرک فجر لنده نموده  که پس از آغاز عملیات اجرایی این بلوار ، شرکت آب وفاضلاب نیز اقدام به انتقال خط لوله جدید به مخزن یک هزار مترمکعبی این شهرک نموده که هر دو پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه ها را رها و در نتیجه  زندگی را به کام مردم این شهرک تلخ وتلختر نموده است.

انتصاب رئیس دانشگاه آزاد گچساران

طی حکمی حسین اسماعیلی به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران منصوب شد.

حسین اسماعیلی دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی است و سوابق اجرایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، عضو شورای اسلامی شهر گچساران در دوره سوم و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران را در کارنامه خود دارد.

محرابی سکاندار هیئت ورزشی شطرنج استان شد

 مسئول هیئت ورزشی شطرنج استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

 بر اساس این گزارش ؛جعفر محرابی با کسب ۱۲ رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیأت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و از خدمات سید امرالله مرشدی رئیس پیشین تجلیل شد.

رئیس جدید بنیاد شهید کهگیلویه معرفی شد

طی حکمی سیدعادل شریعت‌پور به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد.

پیش از این کمال‌الدین دولتخواه سرپرستی این نهاد را برعهده داشت.

«غفاری» جایگزین «جوکار» شد

داراب جوکار مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و واحد یاسوج ؛جای خود را به  مسعود غفاری زاده داده است.

مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن استاد دکتر ملک نسب واحد یاسوج برگزار شد.

طرح باروری ابرها نخستین بار در کشور با پهپاد انجام می شود

مدیر مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام شده ظرف چند هفته آینده طرح باروری ابرها در برخی استانها با تکیه بر توان داخلی و با همکاری نیروی هوافضای سپاه پاسداران با هواپیما و برای نخستین بار نیز با پهپاد در چند استان انجام می‌شود .

به گفته وی، در مرحله نخست بارورسازی ابرها در استانهای مرکزی کشور همچون فارس، اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان، یزد و چهارمحال و بختیاری، با هواپیما و در استان هایی مانند خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی و غربی با پهپاد انجام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: