« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
مراسم خواستگاری، عقد و عروسی زوج جوان لنده ای برای ترویج ازدواج های ساده و دور از تشریفات و الگو گیری از حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد خاتم الانبیاء (ص) شهر لنده برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:ازدواج سنتی حسنه است که پیامبر اکرم(ص) بسیار بر سادگی، بی‌تکلفی و آسان بودن آن تاکید فراوان داشته اند چنانچه می‌توانیم مصداق این سفارش را در سیره خود حضرت و ازدواج مبارک حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و برگزاری مراسم خواستگاری و عقد آنها در مسجد  برای ترویج ازدواج های ساده و دور از تشریفات و الگو گیری مناسب مشاهده نمود.

بنا براین مسجد محله می‌تواند پیشگام ازدواج آسان برای جوانان محله باشد و جوانان ما نیز با الگو گیری از امام اول شیعیان می توانند این سنت الهی را احیا نمایند.

بر همین اساس امشب در اقدام خیرخواهانه و مبارک اولین مراسم خواستگاری، عقد و عروسی زوج جوان لنده ای در مسجد حضرت خاتم الانبیا ء(ص) شهرک فجر لنده برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام الهی نیا طی سخنان با تشکر از خانواده این زوج لنده ای گفت:جامعه امروزین ما با دشواری‌ها و گرفتاری‌های گوناگونی در حوزه ازدواج جوانان روبرو است که برگزاری آیین‌هایی با هزینه‌های گزاف از جمله آن‌ها است، مساجد در چنین وضعیتی می‌توانند راهگشا باشند که با استقبال از ازدواج آسان و فراهم‌آوری ساز و کارهای چنین ازدواجی، این مشکل را در ایران برطرف کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده افزود:ترویج فرهنگ ازدواج آسان و دستورات اخلاقی اسلام در مورد آسان گرفتن ازدواج به قدری متین و ظریف است که با توجه به این مهم پائین‌ترین طبقات جامعه هم به راحتی می‌توانند ازدواج کنند و تشکیل خانواده دهند.

وی اظهار داشت:ازدواج آسان بر مبنای ارزش‌های اسلام را می‌توان زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست لذا برای تحقق آن باید در جامعه فرهنگ سازی شود. این امر یکی از دغدغه‌های مهم رهبر انقلاب و نظام اسلامی است.

"پایگاه خبری آوای رودکوف" از این زوج جوان و متدین بخاطر پیشقدم شدن در این سنت حسنه تشکر می نماید و درخواست می کند تا جوانان عزیز شهر ادامه دهنده این راه ارزشمند باشند.

این خبر تکمیل می شود.....

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: