« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 هزار و 168 خانوار جدید در آبان ماه امسال به چرخه حمایتی این نهاد وارد شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری در دیدار با مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه تمامی خدمات کمیته امداد به‌منظور توانمندی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و شرایط سخت زندگی برای افراد نیازمند، در آبان ماه سال جاری 11 هزار و 168 هزار خانوار جدید ازجمله کارگران، کشاورزان و افراد بی‌بضاعت به چرخه حمایتی این نهاد وارد شدند.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از چهل هزار و 842 خانوار حمایت می‌کند، افزود: 355 خانوار از این جمعیت خانواده‌هایی هستند که به دلیل زندانی بودن سرپرست، تحت حمایت این نهاد قرارگرفته‌اند.

مبشری با اشاره به اینکه خانوارهای زندانیان تحت حمایت از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: خدماتی ازجمله پرداخت مستمری، وام اشتغال، اجاره مسکن، کمک‌هزینه ازدواج و کمک‌های فرهنگی به این خانوارها ارائه می‌شود. 

وی بابیان اینکه خانوارهای زندانیان نیازمند تا زمان آزادي سرپرست  از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند، گفت: تلاش می‌کنیم که با همکاری و تعامل خدمات مؤثرتری به‌خصوص در بحث اشتغال به خانواده‌های زندانیان ارائه دهیم.

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن اشاره به تعامل خوب با کمیته امداد، گفت: جامعه هدف ما تقریباً مشترک است و مدیرکل کمیته امداد عضو اصلی انجمن حمایت از زندانیان و همچنین عضو هیأت امناء ستاد دیه استان است.

وی با اشاره به اینکه باید خدمات لازم به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه شود تا خانواده‌ها دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند، افزود: کمک‌های کمیته امداد به خانواده زندانیان قابل‌تحسین است و انتظار داریم توجه ویژه به این خانواده ها به‌خصوص در زمینه کمک به تحصیلات فرزندان آنان شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: