« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
بهبهان
کارگاه آموزشی" اینترنت اشیا، راهکارها و تبادل تجربیات" و مسابقه" بهترین تیم اینترنت اشیاء از لحاظ ایده و کارکرد" در 26 آذرماه در خانه استارتاپ بهبهان برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛توران دستیار مسئول راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بهبهان و دبیر اجرایی این رویداد گفت :امروزه اینترنت اشیا موضوعی است که به سرعت در حال فراگیر شدن است.

توران دستیاراظهار داشت:به طور کلی اینترنت اشیا قابلیت این را دارد که برای هر شی (انسان، حیوان و یا اشیا) یک هویت دیجیتال در نظر گیرد و ارتباط آن ها را از طریق شبکه های مختلف ارتباطی به صورت اینترنت یا اینترانت برقرار کند.یکی از  ۹ تکنولوژی کلیدی، انقلاب صنعتی چهارم «اینترنت اشیا» است. بنابر اهمیت بالای اینترنت اشیا شرکت های آماری مختلف تخمین زده اند که تا سال ۲۰۲۰ میلادی حدود ۲۰ میلیارد دستگاه به اینترنت متصل خواهد شد و در ایران و بازارهای خارجی سرمایه گذاری های زیادی در این زمینه شکل گرفته که با توجه به پیش بینی ها ادامه خواهد داشت و به زودی شاهد نیاز عظیم بازار جهان به متخصصین اینترنت اشیا خواهیم بود.

وی افزود: در همین راستا و با هدف شناسایی ایده های برتر در حوزه اینترنت اشیا ء ، ارتقاء دانش و توانمندیهای فعالان حوزه هوشمند سازی در زمینه های نمایشگاه، کارگاه آموزشی" اینترنت اشیا، راهکارها و تبادل تجربیات" و مسابقه"  بهترین تیم اینترنت اشیاء از لحاظ ایده و کارکرد" در 26 آذرماه در خانه استارتاپ بهبهان برگزار می گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: