« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد :
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست ما توجه ویژه به محرومان است و دستگیری از نیازمندان به‌عنوان یک ارزش و کار خداپسندانه‌ای است که در احکام دین ما بر آن بسیار تأکید شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  قباد مبشری، در جلسه شورای اداری لوداب با حضور کارکنان کمیته امداد گفت: ما امدادگران در یک‌نهاد اداری کار می‌کنیم که با سایر ادارات تفاوت دارد و می‌طلبد که با روحیه ایثارگری که در امدادگران وجود دارد به نیازمندان خدمت کنیم.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل برای حمایت از نیازمندان تأسیس شد، افزود: سیاست ما توجه ویژه به محرومان است و بحث دستگیری از نیازمندان به‌عنوان یک ارزش و کار خداپسندانه‌ای است که در احکام دین ما نیز بسیار بر آن تأکید شده است.

مبشری ادامه داد: ما امدادگران کمیته امداد باید از این فرصت و هدیه‌ای که در اختیار ما قرار داده‌شده در راه خدمت‌رسانی بهتر به مردم استفاده کرده و با تمام توان و تلاش برای رفع نیازمندی‌های فقرا و جامعه هدف خود اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد مردم منطقه لوداب شهرستان بویراحمد تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: باید با برنامه‌ریزی اصولی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان بتوانیم فقر و محرومیت را در استان ریشه‌کن کنیم.

مبشری افزود: اگر همه دستگاه‌ها وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهند و همکاری خوبی با مردم داشته باشند فقر کمتر و آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از کارکنان این نهاد خواست تا تحت تأثیر تبلیغات سیاسی، طایفه‌ای و منطقه‌ای قرار نگیرند و بر اساس قوانین و مبانی دینی وظایف خود را با تأکید بر توانمندی نیازمندان با ایجاد اشتغال و رفع سایر نیازمندی‌های آنان، به نحو احسن انجام دهند.

آیت‌الله لطیف پور رئیس کمیته امداد لوداب با اشاره به اینکه در این منطقه 1589خانوار با جمعیت 4720 نفر تحت حمایت داریم، گفت: پرداخت 84 مورد جهیزیه، 70 مورد هدیه ازدواج، 285 مورد وام‌های کارگشایی، 2200 مورد تعمیرات مسکن، 9 مورد سرویس بهداشتی و شرکت 129 نفر در کلاس‌های آموزشی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در این منطقه است.

لطیف پور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در منطقه لوداب را ایجاد اشتغال برای مددجویان برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه 37 مورد فرصت شغلی برای متقاضیان تحت حمایت ایجادشده است.

شایسته ذکر است مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از چند خانواده مددجوی کمیته امداد لوداب بازدید و از نزدیک به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

گزارش تصویری






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: