« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷
بهبهان
جمعی از پرسنل بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از سرای سالمندان آل یاسین ‌بهبهان دیدن کردند.در این بازدید یک ساعته ،سالمندان سرای آل یاسین با اهدای گل و هدایایی مورد تکریم قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امیر حسین قاسمی مسئول بسیج کارکنان دانشگاه هدف از این اقدام را تجلیل و تکریم از سالمندان و برقراری ارتباط و تعامل و احترام هرچه بیشتر با این افراد ذکر کرد و افزود: طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) احترام به مسلمان سالخورده، احترام به خداوند است.

وی  اظهار داشت: یکی از جلوه‏ های فرهنگ ایثار، احترام به مقام سالمندان و خدمت کردن به آنان بوده و توسعه فرهنگ اخلاقی و ارزش‏گزاری به بزرگان توصیه دین مبین اسلام است.

در ابتدای این بازدید آقای چابک سفر مسئول خانه سالمندان گزارش کوتاهی از مرکز ارائه نمود. ایشان خدمت به سالمندان را وظیفه ای اخلاقی و الهی دانست و گفت : در دین مبین اسلام سالمندان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

شایان ذکر است سالمندان آسایشگاه  آل یاسن از خدمات پزشکی و توان بخشی برخودار بوده و این آسایشگاه در محیطی مفرح تأسیس و در حال حاضر تنها محل نگهداری سالمندان بهبهان می باشد و تعداد  50 سالمند به صورت شبانه روزی از خدمات این مرکز استفاده می کنند و خدمات فیزیوتراپی و درمانی به سالمندان ارائه می شود.​

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: