« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
بهبهان
به همت کانون هنرهای تجسمی کارگاه آموزشی طراحی با سیاه قلم در دانشگاه صنعتی بهبهان برگزار شد .
پایگاه خبری آوای رودکوف:کارگاه آموزشی طراحی با سیاه قلم  برای اولین بار به  صورت تخصصی با راهنمایی  معصومه اسکندری در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی که در 12 جلسه برگزار شد ، نحوه لایه گذاری ،  در آوردن حجم شکل  و سایه ها ، کاربرد مواد ، نحوه استفاده از مواد و نحوه اجرای سیاه قلم به صورت تخصصی به هنرجویان  آموزش داده شد .

اسکندی مدرس کارگاه   هدف از برگزاری این دوره را  ترویج  و اعتلای  فرهنگ طراحی و اصول صحیح آموزشی و در راستای انتقال این دانش به هنرجویان و علاقه مندان عنوان کرده و افزود به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان هنر طراحی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این هنر در دانشگاه فراهم شود.

 شایان ذکر است معصومه اسکندری  از هنرمندان فعال  دانشگاه  است که  هنرآموخته طراحی از  دانشگاه شهید چمران اهواز بوده و کار خود را به صورت حرفه ای از سال 1395 آغاز نموده و اولین نمایشگاه آثار وی در اسفند ماه امسال در دانشگاه شهید چمران برپا می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: