« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
وبسایت نود: استقلال به اوج برگشته در آخرین بازی نیم فصل اول، باز هم نمایش نسبتا خوبی داشت اما نتوانست پدیده را شکست دهد. آن‌ها در این مسابقه موقعیت‌های زیادی از دست دادند و در یک صحنه هم که موفق به گلزنی شدند، کمک داور گل‌شان را آفساید گرفت.

علی کریمی توپ را پشت دفاع برای منتظری انداخت و بهزادی توپ را مشت کرد. نویمایر توپ برگشتی را به صیادمنش رساند و او توانست دروازه را باز کند. با این حال، کمک داور آفساید صحنه اول، یعنی پاس کریمی به منتظری را گرفت. تصمیمی که استقلال و صیادمنش را از یک گل محروم کرد.



در صحنه آهسته، مشخص است منتظری در لحظه ارسال پاس عقب‌تر از مدافع پدیده قرار دارد. کشیدن خط آفساید به کمک نقطه پرسپکتیو، نشان می‌دهد منتظری فاصله نسبتا زیادی هم با خط آفساید دارد و کمک داور، اشتباهی فاحش مرتکب شده است.

این صحنه، دومین صحنه‌ای است که این فصل طرفداران استقلال و پرسپولیس در اعتراض به آن هم نظر هستند. دفعه قبل، بازی استقلال و سپاهان در تهران بود که داور خطای پنالتی روی دانشگر را نگرفت. استقلال در صورت پیروزی در این بازی، موقتا بالاتر از تراکتورسازی قرار می‌گرفت و پرسپولیس، می‌توانست با پیروزی با هر نتیجه‌ای در بازی فردا نیم فصل را بالاتر از پدیده تمام کند. اتفاق‌هایی که هر دوی آن‌ها، از دست رفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: