« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از حمایت 6968 حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان در هشت‌ماهه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری گفت: 6968 خیر نیکوکار سرپرستی پنج هزار و ۱۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را برعهده دارند.


مبشری میزان کمک به ایتام و فرزندان محسنین را در هشت‌ماهه سال جاری شش میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش داشته است.

مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در دستور کار خود قرار داده، افزود: دو هزار و ۹۴۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد دو هزار و ۹۲۲ نفر دارای حامی و 21 نفر بدون حامی هستند.

مبشری تعداد فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان را پنج هزار و ۶۲۸ نفر اعلام و بیان کرد: از این تعداد دو هزار و ۲۱۷ نفر از حمایت حامیان نیکوکار برخوردارند. 

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۱۱ نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند، گفت: خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد می‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه، یا عدد یک را به سامانه 30000741 ارسال و یا به سایتهای اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir/  اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، شماره‌گیری #۱*۳*۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: