« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
"پایگاه خبری آوای رودکوف"
شبکه بهداشت و درمان لنده شهرستان لنده از برگزاری آئین افتتاح بخش دیالیز درمانگاه عمومی شهید رضایی لنده خبر داد..
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان  شهرستان لنده از برگزاری آئین افتتاح بخش دیالیز درمانگاه عمومی شهید رضایی لنده در تاریخ یکشنبه  97/9/25 در محل درمانگاه این شهر خبر داد

امرالله خانی کلیه اعضای شورای اداری شهرستان، اعضای شورای سلامت شهرستان، اعضای مجمع خیرین و  اصحاب رسانه جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل آورد.


*همچنین رئیس دادگستری شهرستان لنده از تشکیل جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در تاریخ  یکشنبه  97/9/25 راس ساعت ۹صبح در محل دادگستری این شهرستان خبر داد.

عبدالله سعادتیان از اصحاب رسانه جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل آورد.

*سرویس خبری «رودکوف لنده» http://www.avayerodkof.ir/fa/rodkoflendeh در نظر دارد تارویدادهای خبری روزانه این شهرستان  را در قالب یک بسته خبری از یک روز قبل اطلاع رسانی کند.

لذا ادارات ؛ نهادها ؛ موسسات دولتی و غیر دولتی ؛ گروههای فرهنگی و هنری و... می توانند برنامه های خبری روزانه خود را یک روز قبل از طریق شماره تلفن 09304009825 به خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف  در شهرستان لنده اطلاع دهند و یا با همین شماره از طریق تلگرام و واتس اپ و یا از طریق فرم تماس با ما در سایت ارسال کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: