« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
بهبهان
در اولين روز از هفته پژوهش،زنگ پژوهش با حضور مسئولین در دبیرستان شاهد باقرالعلوم بهبهان به صدا در آمد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،با حضور مهندس عبدی پور رئیس اداره آموزش و پرورش ،دکتر صالحی ویسی مشاور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان زنگ هفته پژوهش در دبیرستان شاهد باقرالعلوم بهبهان به صدا در آمد.

دکتر محمد صالحی ویسی مشاور فرماندار بهبهان در مراسم نواخته شدن زنگ پژوهش در دبیرستان شاهد باقرالعلوم بهبهان هدف از نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس را ترويج فرهنگ پژوهش در بين دانش آموزان و تشويق آنان به تحقيق اعلام کرده و افزود:

مهم ترین سرمایه وجودی هر جامعه ،نیروی انسانی آن جامعه است و مهم ترین مولفه شهر بهبهان نیروی انسانی ان است که در چند سال اخیر در بازدید هایی که مسئولین کشوری از شهرستان و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان داشته اند بر آن مهر تائید زده اند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته پژوهش،پژوهش های کاربردی و مورد نیاز جامعه را مفید و با ارزش دانست و افزود آمریکا از منابع زیر زمینی ما می ترسد و شما دانش آموزان سلاح های زیر زمینی ما هستید .

صالحی ویسی در ادامه خواستار ورود دانش آموزان به بازارهای استارت آپ و خلاقیت های ارزش آفرین شد و وکارایی تعدادی از استارت اپ های موفق ایرانی را برای دانش آموزان تشریح کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: