« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
امام‌جمعه سی سخت:
امام‌جمعه سی سخت گفت: کمیته امداد منشأ خیروبرکت برای جامعه است و در عرصه‌های مختلف خدمات ارزشمندی به مردم نیازمند ارائه داده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حجه الاسلام ناصر مصباح نژاد امام‌جمعه سی سخت در دیدار مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد از الطاف خداوند متعال در این نظام و جزء برکات و دستاوردهای جمهوری اسلامی است که باهدف رفع فقر و کم کردن فاصله طبقاتی و اجرای عدالت اسلامی در جامعه تأسیس‌شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد باقیات‌صالحات حضرت امام خمینی(ره) است، افزود: این نهاد منشأ خیروبرکت برای جامعه است و در عرصه‌های مختلف خدمات ارزشمندی به مردم نیازمند ارائه داده است.

امام‌جمعه سی سخت بابیان اینکه با نگاه و کار بسیجی می‌توان مشکلات امروزی را حل‌وفصل کرد، گفت: بحمدالله امدادگران کمیته امداد باروحیه بسیجی و به‌دور از نگاه اداری در کار خود، فراتر از بخش‌نامه و وقت اداری خدمت می‌کنند و مملکت باید با همین نگاه ساخته شود.

وی از اقدام تازه کمیته امداد در خصوص تحت حمایت قرار دادن افراد نیازمند جدید قدردانی و بیان کرد: همین‌که دل یتیم، ضعیف و درمانده‌ای را شاد کنیم و همین‌که به در خانه نیازمندان مراجعه و از آنان دلجویی کنیم بهترین کار خیر است.

حجه الاسلام مصباح نژاد کار کمیته امداد را عبادت خواند و گفت: بعد از انجام واجبات، هیچ عبادتی بالاتر از خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان نیست و دستگیری از فقرا بهترین فرصت برای نزدیکی به خداست.

وی با تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن آن در بین خانوارهای مددجو تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئله اشتغال یکی از مسائل مهم در هر منطقه‌ای است، باید بامطالعه دقیق و نظارت با توجه به شرایط اقلیمی مردم را به کارآفرینی و تولید به‌خصوص در زمینه کشت گیاهان دارویی در این منطقه تشویق کنیم.

امام‌جمعه سی سخت به عملکرد خوب صندوق امداد ولایت اشاره و اظهار کرد: باید به کوری چشم دشمنان خدمات کمیته امداد را برجسته و به مردم اعلام کنیم و بااطلاع رسانی درست اعتماد مردم را جلب کنیم.

حجه اسلام مصباح نژاد درخصوص زکات و ترویج آن در جامعه گفت: با استفاده از مبلغان کارآمد در زمینه تبلیغ و ترویج انفاق و سنت‌های حسنه بخصوص زکات، باید با اطلاع‌رسانی شفاف و مؤثر و رفتارهای صادقانه در جلب اعتماد عمومی گام برداشت.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خدمات‌رسانی به نیازمندان و تلاش برای خودکفایی و توانمندسازی آنان را از مهم‌ترین شاخصه‌های کمیته امداد اعلام و تصریح کرد: امدادگران کمیته امداد به دور از هیاهوی سیاسی، جناحی و قومی قبیله‌ای با کار جهادی در عرصه ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.
قباد مبشری تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و جذب نیازمندان جدید در حال حاضر هیچ مددجوی پشت نوبت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نداریم و همه تلاش خود را برای توانمندسازی افراد تحت حمایت با همراهی و تعامل سایر مسئولان و دستگاه‌ها به کارخواهیم بست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: