« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
یاسوج
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت کالاهای پرفروش در شب یلدا ۵ تا ۱۰ درصد کاهش می‌یابد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛داریوش دیودیده با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده کالاهای پرفروش در شب یلدا 5 تا 10 درصد کاهش می‌یابد و در این راستا 18 اکیپ بازرسی تشکیل و بازار را پایش و نظارت می‌کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  با تاکید بر اینکه رصد و نظارت بر بازار تشدید می‌شود، عنوان کرد: در نشستی با اتحادیه‌های آجیل، خشکبار ، میوه و تره بار مقرر شد در یک فراخوان واحدهای زیر مجموعه موظف به کاهش قیمت کالا بین 5 تا 10 درصد شوند.

  دیودیده با بیان اینکه 18 اکیپ بازرسی پایش و نظارت بازار استان را به صورت صبح و عصر رصد می‌کنند، ادامه داد: در صورت هرگونه تخلف در بازار مراتب با تلفن 124 اطلاع رسانی شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازرسان اتاق‌های اصناف و ماموران تعزیرات حکومتی در این ماموریت ویژه صنعت، معدن و تجارت را همراهی می‌کنند، بیان کرد: انتظار می‌رود مردم کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر و مجوز دار خرید و فاکتور فروش دریافت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین