« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
بهبهان
دستاوردهای علمی انجمن های دانشجویی دانشگاه صنعتی خانم الانبیاء بهبهان در نمایشگاه هفته پژوهش به معرض دید مراجعه کنندگان گذاشته شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:در این نمایشگاه دو روزه که در سالن دانشکده منابع طبیعی دانشگاه برگزار شده است،  دستاورد ها و فعالیت های علمی انجمن های  دانشجویی دانشگاه  ، شرکت های مستقر در پارک پردیس علم و فناوری بهبهان ، مرکز فنی حرفه ای، ایستگاه تحقیقات کشاورزی و شرکت بهره برداری از سد و شبکه های مارون در 18 غرفه در معرض دید مراجعه کنند گان قرار گرفت.

دکتر فاطمی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه در مراسم افتتاح این نمایشگاه که به همت حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی ، برپا شده  گفت  این نمایشگاه مربوط  دستاوردهای یک ساله انجمن های علمی دانشجویی  و شرکت های مستقر در پارک پردیس علم و فناوری   می باشد و  هدف از برگزاری این نمایشگاه تعامل بين دانشجویان، ترغیب دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود به تولید دستاوردهای علمی و  خارج کردن درس ها از حالت تئوري می باشد.

گزارش تصویری



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: