« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
یاسوج
سیدمحمدکاظم نظری در هشتمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: محله های پاتق و پر مصرف مواد مخدر با جدیت کنترل و نظارت می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شناسایی های لازم انجام شده است وتلاش بر این است تا کنترل و پیشگیری به مفهوم واقعی آن با اقدامات لازم و پیگیری جدی در مناطق آلوده استان به عمل آید.

نظری به مسئله کیفی سازی مراکز ترک اعتیاد، کمپ ها و مسئله درمان معتادین تاکید وعنوان کرد: در حوزه فرهنگی هم به برنامه های پیشگیرانه از سوی متولیان امر توجه جدی شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش کرد تا افرد معتاد به سمت ترك و درمان بروند و موفق شوند تا محیط كوچه، محله، شهر، همسایه ها، دوستان، افراد فامیل و جامعه دچار نابسامانی خاصی به لحاظ اجتماعی، رفتاری، اخلاقی در چنین محله هایی نشوند.

نظری تاکید کرد: بنابراین باید از وجود چنین محله هایی آگاهی کامل داشته باشیم  تا اگر به هر دلیلی خانواده ناچار به زندگی در چنین محله هایی است بیش از حد مراقب و مواظب فرزندان و افراد خانواده خود باشند.

وی، همچنین به محصور کردن محله هایی از مناطق گردشگری بلاد شاپور یا دهدشت قدیم برای جلوگیری از قرار گرفتن پاتوق افراد معتاد تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان هم گفت: در هشت ماه و ۲۵ روز گذشته ی امسال کمیته مقابله استان به فرماندهی این نیروی انتظامی بیش از سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش دارد.

سردار انصاری افزود: در این راستا ۸۱۶ نفر دستگیر و ۱۵۳ دستگاه خودرو متوقف و تحویل مقامات قضایی استان شد. 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم با بیان اینکه، کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ مقابله با انواع مواد مخدر رتبه ۲ کشور را کسب کرده است، گفت: سال گذشته هم همین رتبه را کسب کردیم.

سیدناصر رضایی افزود: کسب این رتبه نباید ما را نسبت به حوزه مواد مخدر و اعتیادغافل کند و تلاش داریم تا برنامه های امسال و در آینده هوشمندانه تر، علمی تر و عملیاتی تر در کنار برنامه های مختلف فرهنگی در استان اجرایی شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: