« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
بهبهان
مراسم اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر بهبهان در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،با حضور فرماندار ،امام جمعه و اعضای ستاد هفته پژوهش شهرستان،اعضای هیات رئیسه ، اساتید و اعضای هیات علمی ،پرسنل و دانشجویان،اختتامیه هفته پژوهش و تقدیر از برگزیدگان هفته پژوهش در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.


دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به حضار ، هفته پژوهش را بستری مناسب برای شناخت مشکلات و کمبود های شهرستان و رفع نیازمندیها ی جامعه عنوان کرد و افزود تجربه اندوزی و پرداختن به مسائل پژوهشی در هر عصر و زمانه ای برای ما یک رسالت دانشگاهی بوده و هست و جایگاه رفیع پژوهش محفوظ است.

وی در ادامه با اعلام راه اندازی پژوهشکده آب و انژی در دانشگاه نوید حضور موثر و بیشتر دانشگاه در رفع مشکلات منطقه جنوب شرق استان خوزستان را داد.

مهندس حری فرماندار بهبهان نیز با اشاره به دانشگاه و نقش محوری پژوهش در منطقه جنوب شرق استان خوزستان ، به چالش های مهم استان در مسائلی همچون خشکسالی و اشتغال اشاره و از دانشگاه برای ارائه راهکار های علمی تقاضای همفکری و همکاری نمود.

وی تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در کمک به حل مشکلات جامعه را امری مهم برخوانده و نیاز به پژوهش های کاربردی  و استفاده از ظرفیت های دانشگاه را مهم برشمرد.

حری همچنین از راه اندازی دبیرخانه توسعه پایدار شهرستان به مرکزیت دانشگاه خبر داده و افزود در این دبیرخانه شاهد ایجاد ساختارهای مناسب برای ترسیم آینده و چشم انداز توسعه شهرستان خواهیم بود.

حاج آقا ناصری امام جمعه شهرستان نیز در سخنانی هدف از تحصیل علم را علم آموزی برای خدمت به جامعه عنوان کرده و تحصیل برای دریافت مدرک را نکوهش کرده و افزود تحصیل علومی در حال حاضر مفید هستند که کمکی برای تولید،اشتغال و رونق اقتصادی کشور باشند.

وی علم مفید را علمی خواند که در خدمت خدا باشد و بزرگترین آفت نوظهور در این عرصه را کسب علم برای دریافت مدرک خواند که باعث عدم انگیزه لازم در حرکت رو به رشد انسان می شود.

در ادامه این مراسم از نفرات اول دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و منابع طبیعی به ترتیب دکتر رسول صفدریان،دکتر شکوفه حاجی هاشمی  و دکتر غلامرضا سبزقبایی ، از نفرات دوم شامل دکترمجید مرادی زیرکوهی، دکتر مجید دره میرکی، دکتر مصطفی مرادی  و ازنفرات سوم این دانشکده‌ها شامل مهندس سجاد قره باغی، دکتر فاطمه زراعت پیشه و دکتر نسیم آرمان تجلیل شد.

همچنین در بخش دانشجویان پژوهشگر برتر از سعید نوشادیان،مهرناز جبار نسب،طاهره نصیریانی،مریم کعبی پور،هنادی خضری حمادی تقدیر شد .

در بخش کارمندان برتر پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان نیز از مصیب سیدی آب الوان تجلیل بعمل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: