« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۹۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
آوای رودکوف:
یکی از شهروندان استان فارس و از بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف"طی یاداشتی سولاتی را از مسولان استانی و کشوری داشته اند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.
پايگاه خبري آواي رودکوف:امراله مهماندوست از بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف"با ارسال یاداشتی ،سوالاتی را از مسولان کشوری و استانی مطرح نمود که در ادامه آنها را با هم مرور می کنیم:

*چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین / جهرم / لارستان /گراش/ لامرد /مهر / فراشبند/ خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟

*چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین / جهرم / لارستان / گراش / لامرد / مهر / فراشبند / خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟

*چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان / گراش / لامرد + مهر / خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا …
چرا …
چرا …
چرا …
*این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین / جهرم / لارستان / گراش / لامرد / مهر / فراشبند/ خنج) می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین / جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن)/+ لارستان / گراش / لامرد /مهر /فراشبند خنج) را که محاسبه کنید از حدود 39 کیلومتر تا 49 کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین / جهرم / لارستان / گراش / لامرد / مهر / فراشبند /خنج ) قرار گرفته اند.

*متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و .... حکومت می کنند که شاید آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس چندان برایشان مهم نباشد اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین / جهرم / لارستان / گراش /لامرد + مهر / فراشبند / خنج) قرار می گرفت.


*اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
لارستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
این اراجیف چیه که درج کردین؟! اصلا از تاریخچه لارستان چه می دانید؟! از صدها سال پیش لارستان در جنوب کشور دارای مرکزیت بوده!!! اکنون نیز و پس از انتزاع بخشهای لامرد، خنج، مهر و گراش هنوز مرکزیت خود را حفظ کرده است!! در طراحی های جدید در تقسیمات کشوری، لارستان شانس نخست در مرکزیت استان در استان فارس جنوبی است!! کاش رسانه های ما قبل از انتشار بی محابای یک مطلب، به دنبال حقیقت یابی بودند!! متأسفانه عدم آشنایی با اصول رسانه داری باعث نقطه ضعف این عرصه شده است!!
مدیر پایگاه کاش با منطق و دلیل و برهان پاسخ این کاربر عزیز و هم استانی خودتان را می دادید ضمن اینکه ما در پایان این یاداشت نوشتیم:

*اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
جهرمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
0
اگر چنين شود آن وقت جهرمي ها يا لاري ها بايد براي كار اداري خود همين مسير را طي كنند. ضمن اينكه جمعيت لار و جهرم بسيار بيشتر از خنج است. در ضمن بحث تقسيمات كشوري در مورد استان فارس كلاً منتفي است. فارس يكپارچه بماند بسيار بهتر است تا دچار اختلاف گردد. فقط اتصال استان پهناور فارس به خليج فارس و گسترش شبكه ريلي در اين استان بسيار ضروري است.
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
متاسفانه نفوذ و زور لاریها سالیان سال حق دیگر مناطق را پایمال کرده است
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
از مدیر محترم و مسئول محترم آن پایگاه اطلاع رسانی به خاطر انتشار نظر اینجانب تشکر می کنم اما به آقا یا خانم محترم لارستانی عزیز آقا یا خانم جهرمی عزیز می کویم که شهرهای لار و جهرم آثار باستانی و تاریخی کمی دارد اما شهر خنج دارای آثار باستانی و تاریخی زیادی است در مورد شهری که مرکزیت جنوب استان فارس همراه با جنوب کشور از گذشته های دور بوده است این مرکزیت در طول تاریخ بین چند شهر جنوبی استان فارس دست به دست شده است که از نظر اینجانب موارد فوق نمی تواند دلیل پایمال شدن حق اکثریت مردم شهرستان های جنوبی استان فارس شود (در حال حاضر با توجه به پیشرفتی که در فکر و اندیشه و رفتار مسئولین کشورایران به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران به وجود آمده است مسئولین کشور ایران براساس منطق و علم روز عادلانه برای مردم ایران تصمیم می گیرند) (درحکومت های پهلوی و قاجاریه و قبل از آن حاکمان بر کشور ایران دلسوز مردم ایران نبودند و بر اساس و معیارهای عاقلانه و منطقی تصمیم نمی گرفتند رفتارشان با مردم ایران ظالمانه بوده است) از نظر اینجانب خشت اول را در گذشته تا همین معاصر در جنوب استان فارس کچ گذاشته اند از نظر اینجانب این دیوار نبایستی تا ثریا کچ برود (من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال)
محممود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
بامظرشهرستان گراش ازهرنظربهترین نقطه برای استقرارادارات کل است چون ازنظرموقعیت بهترتست
شهروند دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
شهر اوز مکان بهتری برای مستقر شدن ادارات کل و استانداری فارس جنوبی می باشد اما زور دست لاری ها می باشد چون در همه انتخابات های مجلس شورای اسلامی موفق می شوند
علی محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
به گذشته جنوب فارس کاری ندارم اما در حال حاضر نفوذ شهرهای جهرم و لار و لامرد به خاطر این است که در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند مردم شهر خنج و شهرستان خنج در مجلس شورای اسلامی نماینده ای ندارند فقط موقع رای گیری بایستی به نماینده ای از شهر لار برای نمایندگی از حوزه شهرستانهای لارستان و خنج و گراش برای مجلس شورای اسلامی رای بدهد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: