« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
در نشست چهل‌سالگی انقلاب مطرح شد:
قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دی‌ماه تا پایان سال جاری 480 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف، نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

ارسلان جلال فرد قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گزارشی از برنامه‌های اجرایی ادارات عضو کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی ازجمله آموزش‌وپرورش، امور عشایر، تعاون کار و رفاه اجتماعی، نوسازی مدارس، بیمه سلامت، صندوق کارآفرینی امید، شرکت گاز و بیمه روستایی و عشایری استان ارائه داد.

وی به برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد خودکفایی و توانمندسازی مددجویان و افراد نیازمند با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

جلال فرد به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه هر هفته 40 طرح اشتغال جمعاً 480 طرح بااعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون تومان در شهرستان‌های استان تا پایان سال اجرا می‌شود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد را بهره‌برداری از 40 واحد مسکن مددجویی بااعتبار هر واحد میانگین 45 میلیون تومان در هر ماه اعلام و تصریح کرد: درمجموع 120 واحد تا پایان سال برای مددجویان نیازمند به بهره‌برداری می‌رسد.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه پرداخت هر هفته 40 فقره وام قرض‌الحسنه پنج میلیون تومانی به مددجویان از دیگر برنامه‌های این نهاد است، تصریح کرد: تا پایان سال جاری 600 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی پرداخت جهیزیه به‌تمامی متقاضیان تحت حمایت، پرداخت اعتبارات موردی، پرداخت کمک‌هزینه پوشاک به سالمندان، پرداخت اجاره مسکن و ودیعه مسکن به خانواده‌های مستأجر اعزام 120 نفر از مددجویان به عتبات عالیات بااعتبار 280 میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: