« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
دکتردهبانی پور در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره بر عدالت فرهنگی تأکید کرد.
  به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف، رضا دهبانی پور با بیان اینکه این جلسه جهت پیگیری مسائل و مشکلات مالی استان برگزار شد گفت: پروژه بزرگ تالار مرکزی یاسوج و سایر مسائل مالی استان محور این نشست بود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست دوجانبه با ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی استان خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات مالی و اعتباری همه برنامه های پیش بینی شده استان تا کنون اجرایی شدند.

دهبانی پور همچنین در این جلسه، عدالت فرهنگی در توزیع اعتبارات فرهنگی استان را از سیاست های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد و افزود: با نگاه تمکز زدایی فرهنگی به همه شهرستان ها،بخش ها و حتی روستاهای کم برخوردار  توجه شده است.

لادن حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش خواهیم کرد با ملی کردن اعتباری بخشی از مشکلات مالی استان ها در حوزه اعتبارات برطرف شود.

وی در این دیدار بیان کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد را در جهت اجرای برنامه های خود یاری خواهد کرد.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: