« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
بدون شک این اقدام شهردار جوان لنده در راستای واگذاری زمین و همچنین پیشنهاد دلسوزانه و ارزشی ایشان موجی از امید و نشاط را در بین مردم ولایتمدار و فرهنگ دوست شهرستان لنده ایجاد نموده است

آوای دنا:مهندس محمدتقی تقی‌زاده شهردار لنده در حاشیه اختتامیه نهمین همایش سوگواره استانی تعزیه که با حضور جمعی از مسولین محلی و استانی ،مردم و گروههای تعزیه شهرستانهای مختلف استان برگزار شد،ضمن اعلام واگذاری 3000متر زمین جهت احداث مجتمع فرهنگی و هنری لنده ،این اقدام را در راستای ترویج فرهنگ و تعالیم دینی و اسلامی دانست.

شهردار لنده در ادامه افزود :شهید هدایت الله طیب از قهرمانان و دلاورمردان و یک چهره ملی بود که متاسفانه در باره این شهید و بزرگداشت یاد و خاطره و معرفی آن اقدام خاصی صورت نگرفت و در بررسی انجام شده نامی از این شهید بزرگوار در هیچ جایی و روی هیچ مجموعه ای برده نشده است لذا پیشنهاد می نمایم نام این مجتمع بنام شهید طیب مزین گردد.

بعد از سخنان مهندس تقی زاده بلافاصله خردمند رئیس جوان و فعال اداره ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه به جایگاه رفت و ضمن تشکر فراوان از شهردار لنده موافقت خود را با پیشنهاد شهردار لنده اعلام نموده و گفت تلاش خواهیم کرد تا این مجموعه ورزشی بنام شهید طیب ثبت گردد.

بدون شک این اقدام شهردار جوان لنده در راستای واگذاری زمین و همچنین پیشنهاد دلسوزانه و ارزشی ایشان موجی از امید و نشاط را در بین مردم ولایتمدار و فرهنگ دوست شهرستان لنده ایجاد نموده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
0
خدا خیر بده شهزدار جوان و ارزشی شهرمان پس عزیزان ببیند به عمل کار برآید به سخرانی نیست در سنوات گذشته فقط مسولین شعار شهید میدادند ولی این جوان عملا واردگود شد ایشالا خدا کمکش کند
جوانان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
0
واقعا از حسن توجه شهردار عزیز تشکر می کنم
از لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
0
برای شهردار جوان لنده ارزوی موفقیت و پیروزی دارم انشاء الله بحث زیبایی شهر و معابر را در دستور کار قرار دهید
یک انتظار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
0
اقای شهردار لطفا به ورودی های شهر توجه بیشتری نمایید واقعا ورودی شهر نامطلوب و نامناسب است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: