« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
در آذرماه ‌ماه سال جاری؛
معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 نفر از مددجویان تحت حمایت از مناطق لوداب، مارگون، گچساران، پاتاوه، منطقه یک و دو یاسوج و چیتاب در آذرماه سال جاری به عتبات عالیات اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امیدوار کاراندیش با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد، به‌منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان ارائه خدمات فرهنگی به آن‌هاست، گفت: در همین زمینه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای جامعه هدف خود است.


کاراندیش با اشاره به اعزام 40 نفر از مادران و دختران تحت حمایت این نهاد از مناطق لوداب، مارگون، گچساران، پاتاوه، منطقه یک و دو یاسوج و چیتاب به عتبات عالیات، افزود: این مددجویان از طریق مرز شلمچه به مدت یک هفته به زیارت اعزام شدند که اعتبار هزینه شده برای آنان 46 میلیون و 921 هزار تومان است.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 1961 مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار 686 میلیون و 350  هزار تومان در سال جاری به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات و اردوهای آموزشی و سیاحتی اعزام شدند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی است.

کاراندیش بابیان اینکه کمیته امداد در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی زمینه رشد و تعالی خانواده‌های نیازمند را در تمامی عرصه‌ها فراهم کند، گفت: مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی‌شده و با حمایت کمیته امداد و کمک خیران زمینه سفر آن‌ها به اردوهای زیارتی در قالب طرح شوق زیارت فراهم می‌شود.

 وی تأکید کرد: خیران نیکوکار برای مشارکت در طرح شوق زیارت علاوه بر مراجعه حضوری در دفاتر کمیته امداد می‌توانند با واردکردن کد #۲*۵*۰۷۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین