« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
با مشارکت خیریه وفاق سبز علوی؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 مورد کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه بااعتبار 70 میلیون تومان با مشارکت مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مراسم نمادین اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با حضور جمعی از مسئولان استانی  و شهرستانی در مدرسه وفاق سبز علوی برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کمک به ازدواج مددجویان تحت حمایت است، گفت: به همین مناسبت و با مشارکت موسسه خیریه وفاق سبز علوی 14 نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد به خانه بخت رفتند.

وی اعتبار هزینه شده در زمینه اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت را 70 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: یکی از فعالیت‌های شاخص ‏کمیته امداد به‌منظور ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان را، اعطای کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک است.

مبشری یادآور شد: درمجموع 2822 مورد جهیزیه، هدیه ازدواج و کمک به ازدواج مجدد زنان تحت حمایت، یا اعتبار  شش میلیارد و 678 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان پرداخت‌شده است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر خیریه وفاق سبز علوی در زمینه کمک به نیازمندان کمیته امداد گفت: این مؤسسه در زمینه‌های اهداء جهیزیه، مسکن مددجویی و اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی یاریگر نیازمندان این نهاد بوده است.

مبشری به بهره‌برداری از  40 واحد مسکن مددجویی بااعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان اشاره کرد و افزود: کار احداث این واحدهای مددجویی با مشارکت مؤسسه وفاق سبز علوی از سال گذشته شروع‌شده و امسال به مددجویان تحویل داده شد.

وی بابیان اینکه ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان و تأمین مسکن آنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، یادآور شد: در نه‌ماهه سال جاری 808 مورد خدمت عمرانی ازجمله خرید، ساخت‌وساز، تعمیر، تکمیل و بازسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی و احداث سرویس بهداشتی بااعتبار سه میلیارد و 300میلیون تومان به مددجویان این نهاد ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این نهاد ساخت 800 مسکن مددجویی بااعتبار 28 میلیارد تومان در مناطق محروم استان در قالب طرح تفاهم‌نامه سه‌جانبه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سپاه پاسداران را در برنامه خود دارد که عملیات اجرایی 130 واحد آن نیز آغازشده است.

  امیرحسین رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در این مراسم بابیان اینکه این بنیاد در سال 1380 باهدف دستگیری از  نیازمندان و محرومان و ایتام تأسیس شد، گفت: مشارکت در تأمین مسکن نیازمندان، تهیه جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج نوعروسان، درمان نیازمندان و اهداء کتاب به در طرح صدقه و نذر کتاب از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های خیریه وفاق سبز علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

شایسته ذکر است در این مراسم همزمان با اهداء جهیزیه به نوعروسان یک بسته فرهنگی نیز به آنها اهداء شد و بعدازاین برنامه، مراسم نمادین بهره‌برداری از یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از 40 واحد با مشارکت موسسه خیریه وفاق سبز علوی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای تلخسرو شهرستان بویراحمد برگزار شد.

گزارش تصویری





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: