« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
یاسوج
درراستای ایجاد و گسترش همکاری ها و نیز استفاده از ظرفیت های مشترک تفاهم نامه همکاری محیط زیست و منابع طبیعی استان به امضاء رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در راستای ایجاد و گسترش همکاری های بین بخشی و شهرستانی و در امر حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی ,جنگلی و مراتع در مناطق 4 گانه برای نخستین بار در ششمین روز از دی ماه 97 تفاهم نامه همکاری بین محیط زیست و منابع طبیعی به امضاء رسید.


 درابتدای این نشست مشترک, محسن جعفری نزاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  امضاء این تفاهم نامه را نقطه آغازی بر تعامل محیط زیست و منابع طبیعی دانست و گفت: نگاه مثبت به حوزه های مشترک محیط زیست و منابع طبیعی  باعث انجام بهتر کارها می شود.

جعفری نژاد در ادامه با اشاره به اینکه منابع طبیعی و محیط زیست سرمایه های ملی هر کشوری محسوب می شوند   افزود: تجربه نشان داده است هرکجا که بین محیط زیست و منابع طبیعی شکافی ایجاد شود, خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نگاه صرف به زیستگاه یا حیات وحش را زیان آور دانست و گفت: طبیعت را باید بعنوان یک اکوسیستم به آن نگاه کنیم , چرا که طبیعت مجزا  از حیات وحش و حیات وحش مجزا از طبیعت در علم محیط زیست  تعریف نشده و جایگاهی نداردند زیرا نمیتوانیم در مورد حیات وحش صحبت کنیم اما زیستگاه را نادیده بگیریم.

جعفری نژاد در ادامه گفت: محیط زیست و منابع طبیعی ظرفیت های مشترک زیادی دارند که بسیج  این ظرفیت ها باعث انجام بهتر کارها می شود.

درادامه این نشست غلامحسین حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی استان نیز گفت: دریک حرکتی نو  وبرای نخستین بار طی تفاهم نامه ای , محیط زیست و منابع طبیعی در کنار هم قرار خواهند گرفت که انشاالله زمینه ساز همکاری های آینده باشد.

وی درکنار هم بودن دو مجموعه را به فال نیک گرفت و گفت: با همکاری دو مجموعه و با تعین تکلیف عرصه های محیط زیست و منابع طبیعی از سوء استفاده سود جویان ناشی از این خلاء ها جلوگیری خواهد شد.

در پایان این نشست تفاه نامه همکاری دوجانبه طی 2 نسخه 3 ماده و 14 بند  به امضاء طرفین رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: