« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
سازمان هواشناسی
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در بیش از نیمی از کشور، بارش "برف و باران" پیش‌بینی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز پنجشنبه ششم دی ماه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب  کشور و تقویت این سامانه از  فردا جمعه این سامانه تقویت شده و سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، جنوب‌غرب و بخشهایی از مرکز کشور را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

بر این اساس امروز بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش برف در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه، ایلام، غرب لرستان و غرب خوزستان قابل پیش‌بینی است.

فردا جمعه 7 دی ماه نیز بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، گلستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری،  خوزستان، شمال غرب بوشهر، جنوب غرب اصفهان، مرکزی،  قزوین، تهران، البرز و همدان پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است روز جمعه  در استانهای خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، لرستان و کرمانشاه بارش باران همراه با رگبار و  رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود همچنین از بعد از ظهر امروز ششم دی ماه، در مسیرهای کوهستانی دامنه‌های زاگرس واقع در شمال غرب، غرب تا جنوب غرب کشور و از روز جمعه تا روز شنبه علاوه بر مناطق فوق در ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی رشته کوه البرز بارش برف و اختلال در ترافیک جاده‌ای به‌سبب لغزندگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: