« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
بهبهان
لقب EFIAP یا «هنرمند ممتاز فیاپ» به هنرمندان عکاسی اعطا می‌شود که غیر از داشتن تکنیک‌های ممتاز، تعداد مشخصی از عکس‌هایشان در تعداد زیادی جشنواره بین‌المللی زیر نظر فیاپ پذیرفته شده باشد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به منظور تقدیر از شخصیت های برجسته عکاسی, فدراسيون بين المللي هنر عکاسي , فیاپ, القابی را اعطا میکند.در این دوره فدراسیون بین المللی هنر عکاسی لقب (EFIAP) یا هنرمند ممتاز فیاپ را به سید احسان مرتضوی عکاس موفق بهبهانی اعطا کرد. لقب EFIAP یا «هنرمند ممتاز فیاپ» به هنرمندان عکاسی اعطا می‌شود که غیر از داشتن تکنیک‌های ممتاز، تعداد مشخصی از عکس‌هایشان در تعداد زیادی جشنواره بین‌المللی زیر نظر فیاپ پذیرفته شده باشد


شایان ذکر است سید احسان مرتضوی عکاس پر افتخار بهبهانی دارای 43 مقام بین المللی  شامل شش مدال طلا دو  مدال نقره و سه برنز وسی  دو روبان  تقدیر و نشان  و جایزه بهترین عکاس سال فوکوس و داور بین المللی جشنواره عکس میباشد.


کاندیدای دریافت این لقب باید:

1. دارای لقب AFIAP باشد. و بر اساس تاریخ درج شده در دیپلم AFIAP، حداقل یک سال از زمان دریافت لقب AFIAP  گذشته باشد.

2. عکس های این کاندیدا باید حداقل در 30 جشنواره بین المللی مختلف زیر نظر فیاپ, در 20 کشور مختلف, پذیرفته شده باشد.

3. این کاندیدا باید حداقل 250 پذیرش با 50 عکس مختلف در جشنواره های بین المللی زیر نظر فیاپ داشته باشد.

4. حداقل 5 عکس از این 50 عکس، هرکدام باید حداقل در 3 جشنواره مختلف پذیرفته شده باشند. حداقل 2 عکس از این 5 عکس می بایست هرکدام برنده حداقل یک جایزه باشند. این دو جایزه می بایست با دو عکس مختلف در دو کشور مختلف و از دو جشنواره مختلف کسب شده باشند.

5. حداقل 12 عکس مختلف که هرکدام دارای حداقل یک پذیرش در جشنواره های چاپی زیر نظر فیاپ باشد.

6. دارنده لقب EFIAP یک دیپلم به همراه یک نشان با مینای قرمز از فیاپ دریافت خواهد کرد.

 فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی که از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال 1946 پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسه های ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسه های ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از 90 موسسه ملی در پنج قاره می رسد و هم اکنون تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران 'کلوپ عکس فوکوس' وابسته به 'موسسه هنر خیام' است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: