« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و 261 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در 9 ماهه سال جاری از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری بابیان اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باهدف توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: در 9ماهه سال جاری 1261 مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره‌های آموزشی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با هزینه 256 میلیون تومان بهره‌مند شدند.


وی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های پایدارسازی مشاغل و توسعه‌ی طرح‌ها، مهارت‌آموزی و آموزش‌های مقدماتی در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار برگزار می‌شود، افزود: مددجویان با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت شغلی می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان موردحمایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و در دستور کار این نهاد است، خاطرنشان کرد: مددجویان آموزش‌دیده پس از کسب مهارت‌های لازم و دریافت گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای، می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد برای ایجاد شغل مناسب بهره‌مند شوند.

مبشری به‌کارگیری مددجویان از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیان کرد و گفت: در این زمینه 96نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 67 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین