« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
با تفاهم نامه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد: طرح بهره مندی مناطق محروم و کم برخوردار روستایی از فعالیت های قرآنی در استان اجرا می شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، رضا دهبانی پور با بیان اینکه تفاهم نامه اجرایی ٣ طرح قرآنی با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور فعالیت های قرآنی در مناطق کم برخوردار انعقاد شد افزود: ملبغ این تفاهم نامه  ٢٩٠ میلیون ریال برآورد شده است.

وی نشست موضوعی و محافل اُنس با قرآن با محوریت روشنگری در خصوص گروه های تکفیری و سلفی ، جشنواره محلی ویژه مناطق کم برخوردار استان و برپایی نمایشگاه قرآن و عترت با رویکرد هنری که در شهرستان دنا اجرا می شود از برنامه ها یپیش بینی در این تفاهم نامه می باشد.

دهبانی پور با اشاره به اینکه بخشی برنامه ها در حال اجرا است بیان کرد: این برنامه ها در روستاهای زیلایی ، صالحان چیتاب،سرآبتاوه بویراحمد و بخش ها ی ممبی و سرآسیاب در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای تئاتر خیابانی در شهرستان های لنده و بهمئی با موضوع قرآنی اجرا می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: