« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
امام‌جمعه یاسوج:
امام‌جمعه یاسوج با اشاره به اینکه اسلام حامی مستضعفان و دشمن گردنکشان است، گفت: دستگیری از مستمندان و کمک به آن‌ها جزء توفیقات الهی است که باید آن را بزرگ بشماریم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیرکل و معاونان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با امام‌جمعه یاسوج دیدار کردند.


حجه الاسلام سیدعلی اصغر حسینی امام‌جمعه یاسوج در این دیدار بابیان اینکه فرق است بین اسلام و ایمان، گفت: اسلام با گفتن شهادتین است و اما ایمان با اعتقاد قلبی به اصول اسلام حاصل می‌شود که بعد از اقرار به زبان عمل کردن به احکام اسلام مهم‌ترین اصل است.

وی تصریح کرد: هرکس در جهت رضای خدا عملی و یا کار خیری انجام دهد مثل کمک به فقیران و یاری درماندگان، به خودش کمک کرده و نتیجه کار خیرش متوجه او می‌شود.

امام‌جمعه یاسوج بابیان اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند کمیته امداد باید تمام نیازها را برطرف کند، درصورتی‌که کمیته امداد امدادی انجام می‌دهد و کمکی می‌کند، افزود: در بعضی مواقع مردم جهت تحت حمایت قرار گرفتن مسابقه گذاشته‌اند که این کار ناشایستی است و هرکس که می‌تواند باید با تلاش و کوشش زندگی خود و خانواده‌اش را تأمین کند.

وی بابیان اینکه دنیا دار آسایش نیست ولی مردم در دنیا دنبال آسایش هستند، تصریح کرد: افرادی هستند که مستطیع‌اند ولی دنبال گدایی هستند و افراد دیگری وجود دارند که باوجود فقر و نیازمندی دارای عزت‌نفس‌اند و سعی می‌کنند تحت حمایت قرار نگیرند.

حجه الاسلام حسینی با اشاره به اینکه اسلام حامی مستضعفان و دشمن گردنکشان است، گفت: دستگیری از مستمندان و کمک به آن‌ها جزء توفیقات الهی است که باید آن را بزرگ بشماریم.

امام‌جمعه یاسوج خطاب به امدادگران کمیته امداد گفت: برآوردن حوائج مردمی نعمتی است که خدا به شما داده و شما در جایی قرار دارید که با مستمندان و نیازمندان زیادی در ارتباط هستید و نیازهای آن‌ها را در حد توان برطرف می‌کنید.

 وی به امدادگران توصیه کرد: از این نعمت خدادادی خسته نشوید، با روی باز و اخلاق خوب با افرادی که مشکل‌دارند برخورد و از آن‌ها استقبال کنید و جواب آنان را بدهید تا کارتان مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به اینکه این نهاد تا سال گذشته در استان سالانه 30 هزار خانوار را تحت پوشش داشت، گفت: امسال با توجه به شرایط پیش‌آمده در طی دو سال مستمری مددجویان افزایش پیداکرده و در آبان ماه سال جاری بیش از 30 هزار نفر به چرخه حمایتی کمیته امداد استان وارد شدند. 

قباد مبشری به اقدامات کمیته امداد برای مددجویان اشاره کرد و افزود: این نهاد در زمینه مسکن، درمان، اشتغال، جهیزیه، مستمری، پرداخت تسهیلات ، کمک‌های موردی و سایر موارد اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون پنج میلیارد تومان زکات مردم نیکوکار استان جمع‌آوری‌شده است، گفت: امید است با همکاری مبلغین و مروجان زکات و فرهنگ‌سازی در این زمینه تا پایان سال این مبلغ افزایش یابد.

مبشری خاطرنشان کرد: امید است با راهنمایی و ارشادات ائمه جمعه و همکاری و همیاری همگانی بتوانیم فقر و محرومیت را برطرف کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: