« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
بهبهان
در راستای گسترش همکاری های دانشگاه تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان امضاء شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛این تفاهم نامه در کار گروه اشتغال استان خوزستان با حضور معاون اشتغال وکارآفرینی وزیرکار،استاندار و مدیران کل استانی  به امضا طرفین رسید.


این تفاهم نامه که در راستای اجرای طرح جامع کار آفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به عنوان الگوی ملی دانشگاه کار آفرینی، این تفاهم نامه همکاری در کارگروه اشتغال استان خوزستان به امضاء دکتر منصور سید نژاد ریاست دانشگاه و سید نور محمد پور مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان خوزستان رسید.

دراین تفاهم نامه با هدف همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های بین بخشی برای ترویج فرهنگ کار افرینی و اشتغال ، افزایش امکان اشتغال پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، استفاده از آیین نامه های طرح های کار آموزی در محیط واقعی کار مختص دانشجویان و طرح کارورزی ویژه فارغ التحصیلان، ایجاد کافه کار آفرینی و خدمات مشاوره علمی و فنی به کار جویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی طی دو سال اجرایی میگردد.

دکتر سید منصور سید نژاد گفت این دانشگاه در راستای رسالت و ماموریت های خود ضمن ارائه مدلی که به تایید وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری و معاونین هیات امنای دانشگاه رسیده است سعی کرده است تا ضمن مسولیت پذیری در قبال کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی نسبت به تربیت فارغ التحصیلان، ماهر،توانمند متناسب با نیاز با بازار کار گام بردارد و در همین راستا با انعقاد این تفاهم نامه بخشی از طرح جامع کارآفرینی دانشگاه که مربوط به حضور دانشجویان در محیط واقعی کار و کسب تجربه پس از فراغت از تحصیل فارغ التحصیلان تسهیل خواهد شد.

وی ابراز امید واری کرد که طرفین این الگو را که به تایید کار گروه اشتغال استان نیز رسیده را بتوانند اجرایی نموده تا ارزیابی  جامعی از آن به جامعه دانشگاهی کشور ارائه نماید.

سید نور محمد پور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نیز این تفاهم نامه را گام موثری برای ارائه یک مدل مشترک معرفی کرد که توسط دانشگاه صنعتی خاتم النبیا، بهبهان ارائه و به تایید کارکنان و مدیران این اداره کل رسیده است.

 وی اعلام کرد که برای اجرایی کردن مفاد این تفاهم نامه نسبت به هماهنگی درون بخشی خود برای تربیت فارغ التحصیلان دانشگاهی توانمند و متناسب با نیاز صنعت اقدامات لازم را انجام داده تا بتوانیم نیاز واقعی نیرو کار ماهر و کار آفرین استان را تامین نماییم.

دکتر منصوری معاون وزیر کار نیز در خصوص طرح جامع کار آفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت این طرح الگوی مناسبی برای دانشگاهها بوده و امیدوارم از ظرفیت بین بخشی ایجاد شده بتوان انسان افزارتوانمندی برای باز کار توسط دانشگاها تربیت شود. محمد پور افزود با این طرح و گامهای موثرو خوبی که برداشته شده است تلاش خواهیم کرد به عنوان یک مدل در گام های مرتبط با وزارت تعاون و رفاه کار و امور اجتماعی همکاری لازم را داشته باشیم.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: