« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
معاون حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش هزار و 357 نفر از افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سال جاری از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد نظری با اشاره به راه‌اندازی صندوق امداد ولایت به‌منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان، گفت: خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت با ارائه تسهیلات کارگشایی یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است.

وی بابیان اینکه شش هزار و 357 نفر از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سال جاری از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بهره‌مند شدند، افزود: تسهیلات پرداختی در این زمینه 24 میلیارد و 543 میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداخت‌شده به‌منظور ایجاد اشتغال و حل مشکلات ضروری ازجمله درمان، تحصیل، مسکن و سایر موارد به مددجویان و نیازمندان با توجه به شرایط آن‌ها پرداخت‌شده است.

نظری با دعوت از خیران و نیکوکاران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد، افزود: خیران با کمک‌های خود نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی نیازمندان کمیته امداد دارند و با افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آن‌ها در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: