« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
در 9 ماهه سال جاری محقق شد؛
رئیس کمیته امداد سی سخت گفت: یک میلیارد و 558 میلیون تومان تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه کارگشایی در 9 ماهه سال جاری به‌منظور توانمندی و کمک به وضعیت معیشت مددجویان این نهاد به آن‌ها پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، عبدی دانش‌آموز گفت: 955 خانوار تحت حمایت کمیته امداد سی سخت هستند و علاوه بر کمک‌معیشت از سایر خدمات حمایتی این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت با ارائه تسهیلات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: در 9ماهه سال جاری 163 مورد تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه کارگشایی بااعتبار یک میلیارد و 558 میلیون تومان به مددجویان و افراد نیازمند سی سختی پرداخت‌شده است.

دانش‌آموز به تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده به مددجویان اشاره و بیان کرد: در این خصوص 52 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار یک میلیارد و 31 میلیون تومان از محل منابع امدادی و بانکی در زمینه‌های دامداری، زنبورداری، گاوداری، صنفی صنعتی و کشاورزی برای مددجویان در سال جاری اجراشده است.

وی طرح‌های اشتغال فعال مددجویان کمیته امداد سی سخت را 219 طرح اعلام و تصریح کرد: شناسایی استعدادها، مشاوره‌های شغلی، آموزش مهارت‌ها، بازاریابی محصولات و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال از مهم‌ترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد است.

رئیس کمیته امداد سی سخت ارائه وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی را از دیگر برنامه‌های این نهاد برای مددجویان برشمرد و گفت: در این زمینه در 9 ماهه سال جاری 111 مورد تسهیلات کارگشایی بااعتبار 527 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.

دانش‌آموز با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این تسهیلات در زمینه‌هایی ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت‌شده است.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: