« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
پایگاه خبری آوای رودکوف:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اغلب مسئولان ما متاسفانه میان مردم نیستند و خالی بودن جیب و کارت بانکی را درک نکرده‌اند، گفت: ۴ درصدی‌های رانت‌خوار هر روز بر ثروتشان افزوده و فربه‌تر می‌شوند.

به گزارش تسنیم؛ محمدباقر قالیباف در یادواره شهدای گرانقدر اردکان که در مسجد امام سجاد(ع) اردکان یزد برگزار شد، با بیان اینکه امنیت ابعاد مختلف دارد، اظهار کرد: امنیت فقط بُعد فیزیکی و جسمی ندارد، بعد روانی و ذهنی هم دارد.

بعد اجتماعی و اقتصادی هم دارد. وقتی اتفاقاتی در کشور می‌افتد که سرمایه مردم به یک سوم تقلیل پیدا می‌کند، مردم از نظر ذهنی و از منظر اقتصادی احساس ناامنی می‌کنند. سرمایه مردم کجا می‌رود؟ به جیب چهاردرصدی‌ها. این را باید گفت و تکرار کرد تا مسئولان بدانند و بشنوند و درک کنند که مردم در شرایط سختی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اغلب مسئولان ما متاسفانه میان مردم نیستند و خالی بودن جیب و کارت بانکی را درک نکرده‌اند، شرمنده زن و بچه‌شان نمانده‌اند، ناتوان از تهیه جهیزیه نشده‌اند تا شرایط سخت امروز مردم را با پوست و گوشت و استخوان‌شان لمس کنند و بدانند مردم در چه سختی هستند.

همین مردمی که همیشه پای انقلاب بوده و هستند و هرجا به وجودشان احتیاج است در صحنه حاضر می شوند.

وقتی رابطه جای قانون را می گیرد، دلال قوی‌تر از تولیدکننده می شود

وی با بررسی شرایط امروز کشور تصریح کرد: وقتی قانون درست اجرا نمی‌شود و رابطه حاکم می‌شود، وقتی فرقی بین تولید کننده و دلال نیست و حتی دلال و قاچاقچی و قانون‌شکن قوی‌تر هستند، می شود همین شرایطی که امروز تولید کننده ما متضرر می شود و کارگاه های تولیدی بسته شده و به ورشکستگی می افتند اما آن 4 درصدی‌های رانت‌خوار هرروز بر ثروتشان افزوده و فربه‌تر می شوند.

قالیباف تاکید کرد: نمی‌شود سیاست‌ها انقلابی باشد، شعار مبارزه با فساد بدهیم اما نهادهای مالی و سازمان‌های ما ناکارآمد باشند؛ حرفمان با عملکرد سازمان‌های‌مان جور درنمی‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: