« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳
گزارش تصویری
نشست صمیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی با جمعی از پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با تشریح خدمات 40ساله نظام جمهوری اسلامی گفت: اگر اقتدار نطام جمهوری اسلامی نبود امروز می شدیم لیبی ؛عراق ؛ سوریه و یا  افعانستان.

حجت الاسلام حمیدبرازش اظهار داشت:استکبار جهانی جنگ تحمیلی را با بیش از 80 کشور بر ما تحمیل کردند که این نطام دینی و شیعه را در نطفه خفه کنند اما تدابیر امام و عالمان دینی اجازه نداد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ساده زیستی و مردمداری مسولان و روحانیت گفت:روحانیون باید طوری با مردم عمل کنند که الگوی آنها امام خمینی؛ آیت الله بهاء الدینی و رهبری معظم انقلاب باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: مسئولان باید خوب بدانند که مردم در تمام شرایط و صحنه های حساس انقلاب پشت نظام و رهبری بوده و خواهند بود وامروز وظیفه آنان است که فکر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند.

پیش از سخنان مدیر کل تبلیغات اسلامی ؛سید محسن جعفری از فعالان فرهنگی شهرستان لنده طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین از حسن توجه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به شهرستان لنده و همچنین از تلاش ؛ پیگیری و وظیفه شناسی رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی لنده تقدیر و تشکر نموده و با توجه به حجم بالای کارها از حجت الاسلام برازش ذر خواست نمود تا نسبت به تامین نیروی انسانی و اختصاص حداقل یکدستگاه خودرو به اداره شهرستان مساعدت لازم را بعمل آورند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: