« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کهگیلویه و بویراحمد؛
با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرستان های تابعه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رضا دهبانی پور در مراسم تجلیل از ایثارگران این اداره کل که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد افزود: آنچه مسلم است ایثارگران بهترین روز های عمر خود را در جبهه های جنگ علیه دشمن پشت سرگذاشتن و باید همواره قدردان مجاهدت های آنها باشیم.


 وی در ادامه با بیان گزارشی از فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه ایثار و شهادت گفت: برنامه های متعددی هم با رویکرد درون سازمانی و هم بصورت مشارکتی با سایر نهادها در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط این اداره کل برگزار شد.

دهبانی پور توجه به شأن و منزلت ایثارگران را یه وظیفه دانشت و تصریح کرد: ایثارگران و رزمندگان دوران طلایی ٨ سال دفاع مقدس را ایجاد کردند که از افتخارات برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی اایران است.

سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  گفت : جامعه ایثارگری ما دارای روحی بلند و دچار مشکلات زیادی هستند اما به دلیل داشتن همین روح بلند، بیشتر اوقات از پیگیری مشکلات خود صرف نظر می کنند.

وی  تصریح کرد:بنیاد شهید وامور ایثارگران کار ١١ وزارتخانه و سازمان را انجام می‌دهد و موضوعاتی مانند اشتغال و مسکن و درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و کمیسیون پزشکی و معیشت و سایر مسائل را شامل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حوزه گسترده فرهنگی و آموزش عمومی را از دیگر وظایف بنیاد شهید معرفی کرد که هر کدام از این کارها در حد وظایف یک وزارتخانه است و علاوه بر این استان ٨ شهرستان دارد که هر کدام از آن‌ها نیز جامعه ایثارگری بزرگی دارند و باید در همه زمینه‌هایی که گفته شد خدمت‌رسانی توسط بنیاد صورت گیرد.

در پایان این مراسم پس بیان مشکلات و نظرات ایثارگران ، با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هشرستان های تابعه تقدیر و تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین