« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
معاون امور عمرانی استاندار عنوان کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سکونت ۱۴۰ هزار نفر از مردم استان در بافت های فرسوده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عزیز فیلی در نشست ستاد بازآفرینی استان با اشاره به اینکه ۸۴ هزار نفر در بافت فرسوده شهر یاسوج سکونت دارند، اظهار داشت: ۴۱ هزار نفر در بافت فرسوده شهر گچساران و ۱۵ هزار نفر نیز در بافت فرسوده شهر دهدشت ساکن هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: براساس قانون و با هدف حفظ جان و سلامت مردم باید عملیات بازسازی بافت های فرسوده در استان شتاب گیرد.

وی تاکید کرد: مسئولان برای توسعه زیرساخت های لازم و بازآفرینی بافت های فرسوده و محلات ناکارآمد  با همدلی و تعامل زمینه های لازم برای اجرا و تسریع این طرح را فراهم می کنند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: به طور قطع با نوسازی بافت فرسوده نه تنها سیما و بافت شهر زیبا و نو می شود بلکه امنیت اجتماعی نیز ارتقاء می یابد.

فیلی خواستار همکاری و مشارکت جهادی دستگاه های خدمات رسان برای رفع مشکلات انشعابات واحدهای مسکن مهر استان شد و افزود: امید است تا دهه فجر امسال تعداد زیادی از این واحدها را به صاحب خانه ها تحویل دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: