« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
چالش اساسی در شهرداری و شورای شهرلنده:
منابع آگاه از صدور حکم قرار بازداشت برای رئیس شورای اسلامی شهر لنده و پایان حکم شهردار این شهر خبردادند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از صبح زاگرس ،یک منبع آگاه از تغییر و تحولات اساسی در شهرداری و شورای اسلامی لنده خبرداد.

براساس گزارش این منبع آگاه و به دلیل مصاحبه ای چندهفته گذشته عزیزاله شریفی رئیس شورای شهرلنده در خصوص برخی تخلفات در شهرداری به خصوص معاون امورعمرانی شهرداری لنده داشته است و پس از انتشار این مصاحبه معاون عمرانی با تنظیم شکوائیه ای برعلیه رئیس شورای شهرلنده اتهامات وارده را رد و به دستگاه قضایی شکایت کرد.

 حال پس از چندهفته تحقیق و بررسی با رسیدگی به پرونده مربوطه و به دلیل عدم ادله کافی قرار بازداشت موقت برای رئیس شورای شهر لنده را صادر شده است.

 همچنین طبق گفته ها و شنیده ها امروز از سوی استانداری حکم پایان ماموریت مختار مشهدی زاده شهردار لنده  به دلیل باقی مانده چند ماهی به دوران بازنشستگی به وی ابلاغ شد.

گفتنی است مختار مشهدی زاده از کارکنان رسمی جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد است که باقی مانده دوران خود را می بایست در سازمان جهاد کشاورزی خدمت نمایید.


منبع/صبح زاگرس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: