« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛
مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 486 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمیته امداد استان کمک کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق جلب مشارکت‌های مردمی یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: کمیته امداد در حال حاضر بخشی از اعتبارات خود را به‌صورت کمک‌های مردمی از مردم دریافت و در بخش‌های مختلف برای نیازمندان هزینه می‌کند.

 وی بابیان اینکه 12 مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند، افزود: یک میلیارد و 486 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری کمک‌های مردمی در این مراکز جمع‌آوری‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد رشد داشته است.

 مظاهری میزان جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان را در سال گذشته یک میلیارد و 28 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از زمان راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد و محله‌های استان تاکنون، شاهد برطرف شدن مشکلات خانوارهای نیازمند از طریق نیکوکاران همان محله هستیم و امیدواریم که این روند ادامه یابد.

وی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران هستند، تصریح کرد: این مراکز در محله و مساجد زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده و تمامی کمک‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری توسط خود مردم به‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌آوری و در زمینه‌های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی جهیزیه و سایر موارد بین نیازمندان توزیع‌ می‌شود.

وی از خیران و مردم نیکوکار دعوت کرد تا با حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به نیازمندان یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: