« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
ایران
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان به تشریح آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان پرداخت.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم،  دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان به تشریح آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان پرداخت.

وی گفت: خانم بزه‌دیده که جوانی متولد 1381 و اصالتا سیرجانی است به همراه مادرش ساکن تهران است در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت کرده است اما متهم اصلی که فردی بنام امیر.ک است از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می‌برد.

وی گفت: اما مادر این دختر جوان از هر دو متهم شکایت کرده و تاکنون رضایتی اعلام نکرده است. متاسفانه متهم اصلی پرونده با حیله و نیرنگ دختر بزه‌دیده را ترغیب می‌کند که به سیرجان سفر کند و این دختر جوان به همراه مادرش و بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند.

دختر بزه‌دیده پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادر خود به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت دختر جوان می‌کنند و سپس متهم ردیف اول کلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک می‌گذارد.

به گفته‌ی دادستان، بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان‌دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم در روز جمعه 14 دی‌ماه موضوع از طریق کمیته رصد فضای مجازی دادسرای سیرجان رصد  و در اندک زمانی دستور پیگیری و اقدام صادر  شده است.

هنوز چند ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که با دستور قضائی متهمِ اصلی(امیر.ک) همراه با فردی به نام(محمد.ی) که اقدام به تصویربرداری کرده بود در مخفیگاهشان  توسط پلیس آگاهی سیرجان دستگیر شدند.

هنگامی که متهمان  به دادسرای سیرجان منتقل شدند، آنقدر شوک زده بودند که اول منکر عمل مجرمانه می‌شدند اما وقتی فیلم را مشاهده کردند و ادله دیجیتالی جرم را که از محل مخفیگاه آنها کشف شده بود، پیش روی آنها گذاشته شد بلافاصله اعتراف کردند و متهمان ردیف اول و دوم پرونده روانه زندان شدند.

دادستان در پایان گفت: در این رابطه پرونده‌ای تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و آزار و اذیت بانوان، تشکیل و متهمان ردیف اول و دوم به ترتیب (امیر.ک) و (محمد.ی) تفهیم اتهام شده‌اند.

متهم ردیف اول (امیر.ک) که جوانی 20 ساله است از تاریخ 14 دی‌ماه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است  و هم اکنون نیز در زندان به سر می‌برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین