« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
متن استعفا ی قابل تامل رئیس صمت کهگیلویه ؛
سید یاسین علویان سوق رئیس جدید اداره صعنت معدن وتجارت کهگیلویه که دوماهی است به این سمت منصوب شده بود از سمت خود استعفا و متن استعفای خود را منتشر نمود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ؛  درمتن استعفای سید یاسین علویان سوق آمده است: اندمیک(مناطق که شیوع عفونت رشد تصاعد هندسی دارد) بودن اداره ی صنعت، معدن و تجارت سه شهرستان کهگیلویه،لنده و چرام با لحاظ اینکه عفونت ناخواسته و غیر ارادی قابلیت آن را دارد با اشکال ریوی و خارج ریوی کلیه ی اعضا بدن را در برگیرد،و لذا درمان شخص عفونی بدلیل احتمال مسلول شدن مداواکنندگان ایثار و گذشت غیرقابل وصف و ستودنی می خواهد و اینجانب متاسفانه در آن حد ایثار ندارم مهمترین دلیل استعفای از این مسوولیت می باشد.

شاید متخصصین عفونی در این شرایط با دوزهای دارویی به پیشگیری و معالجه ی آن شخص بپردازند ولی به یقین آن داروها هم عوارض حاد و جانبی دارند که زمینه را برای اضمحلال و فروپاشی بصیرت،ادراک،هوشیاری و اراده ی تصمیم سازی و سرانجام اختلال در حافظه و تیرگی شعور مساعد و مناسب می نماید.

قطعا این ذهنیت برای مخاطبان معظم و معزز ایجاد خواهد شد که چرا این مسوولیت را قبول کردین که حالا از ترس عفونی شدن مجبور به کناره گیری شوید؟

چون سیاسی نیستم، کلیه ی فرآیند انتصاب خود را به سمع ونظر شما می رسانم.بدون از کوچکترین فعالیتی جناب آقای مهندس کاظم زاده با اینجانب طی تماس تلفنی فرمودند که شما را برای این مسوولیت لازم داریم لذا امادگیتون را اعلام کنید.با تاخیر چند روزه و تماسهای مجدد آن مقام محترم با فرماندارمحترم، فعالان سیاسی جریانهای فکری اعم از اصولگریان طیف نماینده ی محترم و اصلاح طلبان جریان اساتید محترم آقای لاهوتی و آقای منطقیان وارد رایزنی و مشورت شدم که همه ی آنها،به خصوص علی رغم اینکه همیشه اصلاح طلب هستم و خواهم بود فعالان سیاسی طیف نماینده ی محترم اهتمام جدی ورزیدند و سرانجام اینجانب را مورد لطف و تفقد قرار دادند ومنصوب شدم.

لذا مناسبت دارد ازنماینده ی محترم و فعالان سیاسی طیف جریان فکری و اجرایشیون به لحاظ اینکه رای به ایشون ندادم و در ستادشون مشارکتی نداشتم تقدیر و تشکر وافر به عمل آید وقطعا یقین داشته در این اقدام پرهیز ازقضاوتهای سیاسی سطحی و شتابزده به نحو احسن محقق شده ونمود عینی و، متجلی عنایت و.توجه به سایر پارامترها ی مبین لیاقت و شایستگی می باشد.

عاملین تراکم و انباشت عفونتها(واژه تراکم و انباشت عفونت ها مدیریت خاصی را مدنظر نداریم وشامل مدیریت خودم هم می شود)  شک نداشته باشند چون مسوولیت قانونی و اداری ایجاب می نماید و از قانون گریزی متنفرم تا جایگزینی شخص دیگر با همان انگیزه،توان و انرژی مزاحم جدی برای کسب و کارخودشان و عناصر پشتیبانی شان می باشم.

و یک تذکر جدی توام با انزجار و خشم به آن عده از کارگزاران اجرایی و فعالان سیاسی جریانهای فکری (استعمال وازه ی آن عده مبین این است که خیلی استثنا هستند) که تا لحظه ی معارفه ی جایگزینی، به جای سفارش و واسطه گری برای آنهایی که نظم اقتصادی را آشفته می کنند، انرژی و توان خود را معطوف موافقت با استیفای من در اسرع وقت نمایند.

زیرا من حقوق خوان و قانون خوان نیستم بلکه جراح قانون هستم و لذا تا اون لحظه ای که با استعفای من موافقت نشود و جایگزین معرفی نگردد بند بند قانون را اجرا خواهم کرد.

در پایان از مدیر سلیم النفس،تندیس واقعی از حجب و حیا و تلفیق ملموس از ادب و تواضع جناب آقای مهندس دیودیده،و همچنین از آقای مهندس کاظم زاده که بهم عنایت ویژه داشتند تقدیر و تشکر وافر و از فرمانداری های محترم شهرستانهای کهگیلویه، لنده و چرام که در این مدت در خدمتشون بودم امتنان جزیل به عمل می آید.

خداحافظ یقه سفیدان و برگزیدگان قدرت
سلام بر دراویش و بچه های کوه
می خور که عاشقی نه به کسب است و اختیار
این موهبت رسید زمیراث فطرتم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: