« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
در خطبه‌های پیش از نماز جمعه مطرح شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مدت 40 ساله انقلاب هفت هزار خانه برای نیازمندان ساخته‌شده و بیش از 40 هزار مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن برای مددجویان انجام‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های پیش از نماز جمعه لیکک به بیان عملکرد کمیته امداد استان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 40 ساله عمر انقلاب اسلامی خوشی و ناخوشی، خوبی و بدی، سختی‌ها و آسانی‌ها و پستی‌وبلندی‌های زیادی را دیده‌ایم، گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بحث استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت نظام بود.

مبشری بابیان اینکه امروزه کشوری که در این تلاطم خاورمیانه سر پای خود ایستاده است ایران است، افزود: اگرچه نارسایی‌ها و کمبودها زیاد است ولی خدمات نظام هم قابل‌لمس و مشهود است و باید خدمات نظام را به مردم بازگو کنیم و عدم گفتن این خدمات جفا به جمهوری اسلامی است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان و منطقه ما تولدش با انقلاب بوده است و ما هرچه داریم از برکت این نظام است، تصریح کرد: یکی از نهادهایی که مولود انقلاب و امام بود کمیته امداد است و این نشان می‌دهد که فکر امام توجه به محرومان بوده است و باید به فقرا و نیازمندان توجه کنیم و فقط به این فکر  نباشیم که کمیته امداد و یا نهاد دیگری برسد بلکه خودمان هم باید اقدام کنیم.

وی به گرانی و مشکلات اقتصادی اخیر کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به فشار و بحران اقتصادی در کشور، سیاست کمیته امداد این بوده است که تعداد زیادی از افراد نیازمند را تحت پوشش قرار داده و از آن‌ها حمایت کند.

مبشری بابیان اینکه در مدت یک ماه اخیر 13 هزار و 500 خانوار جدید به چرخه حمایتی کمیته امداد در استان وارد شدند، افزود: در حوزه حمایت 42 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 100 هزار نفر تحت پوشش این نهاد است و ماهیانه 14 میلیارد تومان مستمری به این خانواده‌ها پرداخت می‌شود.

وی به اقدامات خوب کمیته امداد در زمینه فعالیت‌های عمرانی، مسکن، سفرهای زیارتی و کمک‌هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزی و دانشجویی اشاره کرد و گفت: در این مدت 40 ساله انقلاب هفت هزار خانه برای نیازمندان ساخته‌شده و بیش از 40 هزار مورد تعمیرات اعم از کلی و جزئی انجام‌شده است.

مبشری در خصوص درآمد صندوق‌های صدقات گفت: این درآمد در هر شهرستان برای مردم نیازمند همان‌جا هزینه می‌شود و به‌هیچ‌وجه به‌جای دیگری انتقال داده نمی‌شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن با تمام وجود می‌خواهد خدمات ما را زیر سؤال ببرد، افزود: ما باید آگاهانه وارد عمل شویم و با ارائه خدمات مطلوب‌تر و بهتر و آگاه‌سازی افکار عمومی در خصوص خدمات نظام نگذاریم دشمنان به مقصود خود دست یابند.
مبشری بابیان اینکه ما به‌هیچ‌وجه به آمار زیاد تحت پوششی‌های خود افتخار نمی‌کنیم، تأکید کرد: افتخار ما زمانی است که روزی برسد که یک نفر را با توانمندسازی و خودکفایی از تحت پوشش خارج کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رسالت کمیته امداد توجه به محرومان است، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که به‌عنوان یک امدادگر در خدمت نیازمندان هستیم و درجایی اگر احساس کنیم که به مددجویی ظلمی می‌شود  آنجا باید در کار خود شک کنیم و اگر هم‌چنین موردی اتفاق افتاد به ما گزارش دهید؛ چراکه محرومان ولی‌نعمت ما هستند.

شایسته ذکر است در پایان نماز جمعه، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و رؤسای کمیته امداد شهر لیکک و بخش ممبی در گوشه‌ای از مسجد به مشکلات و نامه‌های مردم رسیدگی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: