« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
بهبهان
به منظور بررسی میزان آمادگی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برای میزبانی آزمون های سازمان سنجش ،ارزیابان سازمان سنجش دانشگاه را مورد بازدید قرار دادند.
 به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف،در راستای ادامه ماموریت های اجتماعی و نقش آفرینی دانشگاه ، با پیگیری های به عمل آمده با همکاری فرماندار و نماینده محترم شهرستان ،کارگروه ارزیابی حفاظت آزمون سازمان سنجش به منظور تایید دانشگاه به عنوان میزبان آزمون های مختلف کارشناسی،کارشناسی ارشد،دکتری ،زبان و استخدامی دستگاه های اجرایی، از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و زیر ساخت های فراهم شده بازدید نمودند.


مهندس بابادی مسئول کارگروه در این بازدید ضمن تحسین اقدامات دانشگاه طی سال های اخیر از روند رو به رشد دانشگاه در تمامی ابعاد تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این دانشگاه میزبان مناسبی برای آزمون های استخدامی و سراسری سازمان سنجش باشد.



دکتر سید نژاد نیز از حضور گروه حفاظت آزمون سازمان سنجش تشکر کرده و این ماموریت را جزئی از وظایف اجتماعی دانشگاه عنوان کرد و افزود انشالله این کار باعث خدمت به داوطلبان بومی و شهرهای اطراف باشد که متحمل هزینه و وقت کمتری شوند.​
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: