« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
گزارش
شهر لنده در حالی سابقه نخستین شناسنامه، نخستین مدرسه و اولین هنگ ژاندارمری استان کهگیلویه و بویراحمد را به دوش می‌کشد که از عمران شهری بی‌نصیب مانده و ورودی مناسبی برای استقبال از گردشگران ندارد.
به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم ؛ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدامات اساسی صورت گیرد بنابراین ورودی هرشهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان‌دهنده ویژگی‌های آن شهر باشد.

شهرستان لنده از توابع استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تاریخی دارا بودن نخستین شناسنامه، مدرسه و اولین هنگ ژاندارمری را یدک می‌کشد و دارای پتانسیل های گردشگری مناسبی است.


این روزها شهرستان لنده و تمامی مناطق روستایی از طبیعت بکر و سرسبزی برخوردار است که چشم هر رهگذری را به خود جلب می‌کند اما افسوس که هنگام ورود گردشگران به شهرستان لنده، ورودی این شهرستان از  کمترین زیبایی و نماد شهری و عمرانی برخوردار است که این موضوع سبب تضعیف روحیه گردشگران و مسافران می‌شود.


در حالی شهر لنده به شهر اولین‌های کهگیلویه و بویراحمد و شهر متمدن این استان معروف است که فضای بی‌روح و خشک ورودی پارک‌ها و نصب بنرهای مراسمات عزاداری به هیچ عنوان نمی‌تواند تاریخ و هویت مردم این شهر را به نمایش بگذارد.
شهردار لنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با بنیاد علوی نشستی درمورد ورودی شهر لنده و فضای شهری برگزار شد که  مشاور اجرای طرح‌های شهری به شهرستان لنده  سفر کرده و با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان کار مطالعات و اجرای طرح‌های عمران شهری را انجام دهد.


مختار مشهدی‌زاده مشهدی‌زاده افزود: احداث طرح کمربندی از خیابان موگرمون به طرف زیر پارک کوهپایه و کنار گود معروف به علی محمدخانی و متصل به زیر آب  و فاضلاب خیابان سیل بند و آخر شهرک شهید رجایی و نهایتا احداث پل روبروی دانشگاه پیام نور به زودی اجرا می‌شود.

 تا ایام عید فاصله زیادی نمانده و همت  شهرداری و شورای شهر لنده را می‌طلبد که نسبت به روشنایی معابر، احداث جایگاه زباله مناسب و همچنین مناسب‌سازی ورودی شهرستان لنده اقدام کنند.

گزارش/طیبه برزیان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
سلام؛واقعابرای شوراوشهرداری متاسفم؛البته عملا شوراوشهرداری وجودندارد؛عدم شان به زوجودشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
سلام ؛این شهرازاختلاف وضعیف بودن این شورا رو به پس رفت هست ؛دریغ ازحتی یک تذکرفرمانداروامام جمعه به این مجموعه ؛مردم ازاین شرایط به تنگ آمده اند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: