« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از فارس، رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران گفت: بی شک تا 50 سال دیگر هم آمریکا نخواهد توانست به ایران حمله نظامی کند و در هر خاکی که آمریکا و ایران حضور دارند جایی برای آمریکا نیست و آنجا آمریکا با شکست مواجه می‌شود.

وی افزود: در ماجرای حلب، آمریکایی‌ها پیام داده بودند که نمی‌گذاریم پای رزمندگان مقاومت به حلب برسد اما خداوند حلب را از دست آمریکایی‌ها گرفت و به مقاومت تحویل داد و آمریکا و غرب و کشورهای مزدور عربی را از سوریه بیرون راند و این نتیجه مقاومتی بود که رزمندگان از دفاع مقدس به ارث برده بودند.

در جنگ سوریه، تمام دنیا یک صدا می‌گفتند بشّار اسد باید برود و تنها کسی که با اقتدار و قدرت فرمود دنیا غلط می‌کند اسد باید بماند و از خاک سوریه دفاع کند آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران بود و امروز می‌بینیم که تمام معادلات کشورهای غربی در سوریه با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: امروز تحلیل‌گران آمریکایی اذعان می‌کنند که میلیاردها دلار در سوریه هزینه کردند و هیچ چیزی نصیبشان نشد و امروز مجبور هستند که با خفت و خاری خاک سوریه را بدون هیچ دستاوردی ترک کرده و سوریه را تقدیم مردمش کنند. بی شک تا پنجاه سال دیگر هم آمریکا نخواهد توانست به ایران حمله نظامی کند و در هر خاکی که آمریکا و ایران حضور دارند جایی برای آمریکا نیست و آنجا آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: