« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره از جشنواره فیلم فجر در استان حدود ۱۱ الی ۱۴ فیلم برگزیده جشنواره فجر همزمان با سراسر کشور در این استان اکران می شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،نشست خبری نمایشگاه بزرگ کتاب، جشنواره موسیقی فجر، جشنواره هنرهای تجسمی، نخستین نمایشگاه مطبوعات و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی در دستور کار این اداره قرار دارد، گفت: هجدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد به همین مناسبت سوم بهمن ماه امسال در یاسوج برپا می شود.

وی با بیان اینکه در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب استان، آئین تجلیل از هنرمندان انقلابی برگزار می شود، اظهار داشت: این آئین تجلیل با عنوان «انقلاب به روایت هنر» بوده و افرادی که ارزش های انقلاب اسلامی و جنگ را از منظر هنر نمایش به جامعه ارائه کردند در این آئین تجلیل می شوند.

دهبانی پور با بیان اینکه افرادی که با هنر تعزیه، فیلم، کتاب، شعر، کاریکاتور، نویسندگی، نقاشی و ... ارزش های انقلاب و اسلام را به نصویر کشیدند تجلیل می شوند، اضافه کرد: هنرمندان در تحقق و پیروزی انقلاب اسلامی با آهنگ، شعر، موسیقی، فیلم، تئاتر و .. نقش مهمی ایفا کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هنر بهترین زبان برای انتقال مفاهیم و ارزش هاست، گفت: هنرمندانی که آثاری در این زمینه تولید و فوت نموده اند و از سرداران سرافراز دوران حماسه و ایثار و شهدای مدافع حرم هم تجلیل خواهد شد.

دهبانی پور همچنین از برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در این استان سخن به میان آورد و ابراز داشت: این جشنواره از ١٢ تا ٢٢ بهمن با انعقاد قرارداد به احتمال زیاد در دو سینما (سینما هنر یاسوج و سینما دهناد دهدشت) برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره فیلم فجر حدود ١١ الی ١٤ فیلم برگزیده جشنواره بین المللی فجر همزمان با سراسر کشور در این استان اکران می شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر بهره مندی از وجود هنرمندان مطرح کشوری و استانی برای حضور در این جشنواره است.

شایان ذکر است، هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بوراحمد، دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از سوم تا هشتم بهمن ماه امسال در محل نمایشگاه های استان(جاده شرف آباد یاسوج) جنب ترمینال برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: