« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
یاسوج
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور تشریح برنامه‌های این نهاد با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف؛ قباد مبشری در این دیدار با اشاره به اینکه 42 هزار خانوار با جمعیت بیش از 100 هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند و مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند، گفت: از این تعداد افراد تحت حمایت، 13 هزار و 500 خانوار با جمعیت 30 هزار نفر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در یک‌ماهه اخیر به چرخه حمایتی این نهاد واردشده‌اند.


وی به برنامه‌های کمیته امداد در زمینه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: ارائه خدمات عمرانی، همکاری سه‌جانبه این نهاد، سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خصوص ساخت 800 واحد مسکونی برای مددجویان مناطق محروم، خدمات فرهنگی، جهیزیه، اشتغال، کمک‌های درمانی و خدمات موردی ازجمله برنامه‌های این نهاد در حمایت از جامعه هدف است.

مبشری به حجم برنامه‌های کمیته امداد ازجمله سروسامان دادن به خانواده‌های زنان سرپرست، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، سوءتغذیه کودکان و سربازان متأهل تحت حمایت اشاره و بیان کرد: این نهاد به‌تنهایی نمی‌تواند همه این مشکلات نیازمندان را حل‌وفصل کند و در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت همگانی است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به نقش تأثیرگذار رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده این نهاد اشاره کرد و افزود: صداوسیما می‌تواند با فرهنگ‌سازی، مردم را نسبت به برنامه‌ها و اهداف کمیته امداد در کمک به نیازمندان با اطلاع‌رسانی درست، آگاه کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری صداوسیمای مرکز استان با کمیته امداد، خواستار همکاری بیشتر در خصوص اطلاع‌رسانی و پوشش برنامه‌های این نهاد در مناسبت‌های مختلف شد و تأکید کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب از صداوسیمای مرکز استان انتظار داریم که با پوشش برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد، در آگاه‌سازی مردم از خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد تأثیر بسزایی داشته باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به اینکه نوع نگاه صداوسیما به کمیته امداد با سایر سازمان‌ها متفاوت است، گفت: کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی دستاورد امام راحل در زمینه خدمت به نیازمندان است و ما وظیفه‌داریم که خدمات این نهاد را به نحو احسن ارائه دهیم. 

امیر رئوف بابیان اینکه تعامل و همکاری با کمیته امداد وظیفه ماست، افزود: امید است با انعکاس درست و به‌موقع عملکرد و برنامه‌های مختلف این نهاد، تکلیف خود را در آگاه‌سازی مردم انجام دهیم.

وی ضمن اعلام آمادگی برای استفاده از تمام ظرفیت صداوسیما در همه حوزه‌ها در خصوص پوشش تصویری و خبری برنامه‌های اجرایی کمیته امداد گفت: صداوسیمای مرکز استان از تمام ظرفیت خود برای تبلیغات و آگاهی سازی در خصوص برنامه‌های این نهاد در مناسبت‌های مختلف و همکاری در این زمینه به‌خصوص در زمینه زکات و پخش سوژه‌های موفق دریغ نمی‌کند.

رئوف همچنین به اعلام آمادگی صداوسیمای مرکز استان در خصوص استفاده از ظرفیت خیران هم استانی برای کمک به نیازمندان و نیز دعوت و استفاده از مجریان توانمند برنامه‌های کودک در فعالیت‌های این نهاد به مناسبت‌های مختلف به‌خصوص جشن‌ها، پخش تیزر و زیرنویس برنامه‌های کمیته امداد بدون هیچ چشمداشتی اشاره کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: