« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
بهبهان
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد.
به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف؛مهندس کشت زر در بازدید  از دانشگاه، ضمن حضور در مرکز جوار دانشگاهی از نزدیک در جریان پیشرفت های دانشگاه و جزئیات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه قرار گرفت.

نماینده محترم مردم بهبهان در بدو ورود به دانشگاه با حضور برمزار شهید گمنام و پس از زیارت و قرائت فاتحه، از مرکز توسعه مهارت‌های پیشرفته دانشگاه و مرکز کارآفرینی و برنامه جامع کارآفرینی و آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های کارآفرینی بازدید و سپس در جلسه با هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده‌ها از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی  بخش‌های مختلف دانشگاه قرار گرفت.

دکتر سیدنژاد در ابتدای نشست ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور و همکاری های خوب نماینده مردم بهبهان به نقش دانشگاه به عنوان محور توسعه منطقه جنوب شرق استان خوزستان اشاره و ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک با همکاری و مشارکت تمام مسئولین شهرستان بتوانیم بهبهان را به عنوان الگو به کشور معرفی نمائیم.

رئیس دانشگاه  همچنین خواستار حمایت بیش از پیش ایشان به آموزش عالی منطقه شد و از وی  برای اختصاص اعتبار برای اجرای کامل طرح جامع کارآفرینی دانشگاه درخواست مشارکت نمود.

 در ادامه دکتر اصغری پری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه به بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه پرداخت و مسائلی همچون ساماندهی نیروها ،جایابی افراد در چارت سازمانی،آمار دانشجویان و ساکنان سراهای دانشجویی و وضعیت اعتبارات تخصیصی و درآمدهای اختصاصی دانشگاه اشاره کرد  و درادامه به اقدامات صورت گرفته در خصوص پرداخت بدهی های دانشگاه،ایجاد تشکیلات تفصیلی ،گرفتن مجوز گروه های بدون مجوز،حل توزیع نامتعادل اعضای هیات علمی،راه اندازی مرکز جذب ،آموزش های هدفمند کارکنان و ارتقای اعضای هیات علمی اشاره کرد.

از جمله درخواست های معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه از کشت زر ،پیگیری دریافت مجوز برای رشته های تحصیلات تکمیلی و اختصاص ردیف بودجه برای اجرای کامل طرح جامع کارآفرینی دانشگاه بود که با قول مساعد کشت زر مواجه شد.

در ادامه دکتر صالحی ویسی، مدیر حوزه ریاست،روابط عمومی و امور بین الملل به اهمیت ورود دانشگاه در موضوع کارآفرینی اشاره کرده و اهداف طرح جاک را استفاده از ظرفیت های دانشگاه در کارآفرینی ،ایجاد مهارت های شغلی و آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار بر اساس مهارت،خلاقیت و انگیزه عنوان کرده و توانمندی سازی فارغ التحصیلان در این کارگاه ها را در راستای ماموریت دانشگاه اعلام کرد که آسیب شناسی های لازم روی  آن صورت گرفته و مرکز فنی و حرفه ای نیز همکاری خیلی خوبی با این طرح داشته است.

وی از برگزاری 50 هزار ساعت کار آموزشی صورت گرفته در این مرکز مهارت آموزی خبر داد و سپس زیست بوم کارآفرینی دانشگاه را تشریح نمود.

کشت زر نیز ضمن استماع مشکلات و نیازهای دانشگاه ، با تشکر از اقدامات صورت گرفته اخیر دانشگاه در تمامی حوزه ها،کارهای صورت گرفته شده دراین دوره را عالی ارزیابی و از پیگیری های صورت گرفته و دیدار اخیر خود با دکتر غلامی وزیر محترم علوم و معاون آموزشی ایشان و درخواست ارتقاء سطح کمی و کیفی مراکز آموزش عالی شهر و تخصیص کد رشته های جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و نیازهای توسعه ای و اعتباری توضیحاتی ارائه داد.

وی ضمن اعلام آمادگی جهت حمایت از طرح های کارآفرینی دانشگاه افزود باید به سمت مهارت آموزی بر اساس نیاز جامعه پیش برویم چون این وضعیت بیکاری که گریبان گیر جامعه ما شده نتیجه عدم برنامه ریزی درست در دوره های قبل  است که در آن سرمایه های کشور به هدر رفته وامیدوارم با اجرای کامل این طرح گوشه ای از این مشکلات به سامان برسد.

به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف؛کشت زر همچنین از مقاومت رئیس دانشگاه در برابر استخدام های سفارشی و ایجاد چارت سازمانی کارکنان تقدیر کرده و وجود نیروهای مازاد را از بزرگترین مشکلات هر مجموعه اعلام کرد که در این دانشگاه به خوبی مدیریت شده است.

وی  اعلام کرد با توجه به سیاست‌های کلی و نیاز کشور سعی می‌کنیم با توجه به اقدامات خوب و مناسبی که دانشگاه انجام داده ، ما نیز در حوزه حمایت از طرح‌های مهارت‌افزایی و کارآفرینی دانشجویان و حمایت از تجهیزات آزمایشگاه‌های تحقیقاتی به ویژه در راستای نیاز منطقه و مأموریت‌های این دانشگاه قدم های مثبتی برداریم.

کشت زر همچنین از برگزاری آزمون های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان جهت سهولت و رفاه حال داوطلبان خبر داد و خاطر نشان کرد امیدواریم آزمون های آتی این عزیزان در مرکز شهرستان برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: