« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
سوق
رئیس کمیته امداد سوق از اجرای 39 طرح اشتغال زایی با اعتبار 85 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری اوای رودکوف؛ محمد برومند با بیان اینکه اجرای طرح های اشتغال زایی ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای مددجویان از اولویت های این نهاد است، گفت: در 9 ماهه سال جاری 39 طرح اشتغال زایی با اعتبار 85 میلیون تومان برای مددجویان این نهاد اجرا شد.


وی تعداد طرح های اشتغال معرفی شده به بانک های عامل را 74 طرح اعلام و بیان کرد: بیشتر طرح های اجرا شده مددجویان در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، صنفی صنعتی و خدماتی است و طرح های باقی مانده تا پایان سال اجرایی خواهند شد.

برومند شناسایی استعدادها، مشاوره‌ شغلی، آموزش مهارت‌های شغلی، تمهیدات بازاریابی محصولات و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال را از مهم‌ترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد اعلام کرد و افزود: اجرای این برنامه‌ها در موفقیت و پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد بسیار مؤثر است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به بحث اشتغال نیازمندان و مددجویان تحت حمایت با برگزاری دوره های آموزشی، افزود:

70 نفر از مددجویان تحت حمایت با اعتبار 12 میلیون و 948 هزار تومان در زمینه‌های پایدارسازی مشاغل و مهارت‌آموزی در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

شایسته ذکر است، 1221 خانوار با جمعیت 2872 نفر تحت حمایت کمیته امداد سوق هستند و از خدمات مختلف این نهاد در سال بهره‌مند می‌شوند که از این جمعیت 243 خانوار با تعداد 729 نفر از محل اعتبارات مشروط تبصره 14 در یک ماهه اخیر به چرخه حمایتی این نهاد وارد شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: