« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
احمد خورشیدی آزاد
بهترین مرگ بر آمریکا این است که بفهمی آمریکا‌دشمن است اما نگذاری جوانان وطن از بیکاری به روز سیاه بیفتند ، مرگ بر آمریکا یعنی اینکه بتوانی رانتخواری بکنی اما نکنی...
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛احمد خورشیدی آزاد در کانال تلگرامش نوشت:بهترین مرگ بر آمریکا این است  که بفهمی آمریکا‌دشمن است اما نگذاری جوانان وطن از بیکاری به روز سیاه بیفتند .

مرگ بر آمریکا یعنی اینکه بتوانی رانتخواری بکنی اما نکنی ، مرگ بر شیطان یعنی اینکه‌مردانه بایستی در مقابل آن وزیری و استانداری و قاضی و سردار و آیت اللهی که حقوق ملت را به باد می دهد ، هیچ مرگ بر آمریکایی بهتر از این نیست که آن خبیثی که ۱۴۰ هزار میلیارد تومان اموال ملت را دزدید و به ارز تبدیل کرد و فرار کرد برش گردانی و فل الفور در ملع عام اعدامش بکنی .

مرگ بر دشمن یعنی اینکه یقه دولت را بگیری تا لیست گیرندگان  ۳۸۵ هزار میلیاردی وام گیرندگان سال ۹۷ را منتشر کند ، راست میگی واقعا به مرگ بر آمریکا اعتقادداری به‌مردم بگو‌چه کس یا کسانی حامی دزد ۱۴۰ هزار میلیاردتومانی هستند  ، اگر به مرگ بر آمریکا ایمان داری به مردم بگو فررند و همسران کدام مسولین دستگاه قضایی دفتر وکالتی زده و کارچاق کنی می کنند.

مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر مسولین و مدیران دزد یعنی مرگ بر کسانی که جوانان وطن را بیکار کرده اند یعنی مرگ بر رشوه یعنی مرگ بر کاخ های میلیاردی یعنی ننگ بر مال مردم خواران یعنی مرگ بر مرگ‌گویانی که از آمریکا بی شرف ترند --اینها مرگ بر آمریکا گویان قلابی اند و گرنه‌تکلیف نامردان درود بر آمریکا گویان که خیلی وقته روشن است .

یاسوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: